logo.gamebato
بازی Game of Thrones یک بازی استراتژیک اپیزودیک با اقتباس از سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت ساخته شده است و داستان آن به بعد از ماجرای عروسی خونین فصل سوم می پردازد. محوریت داستان این بازی خانواده فارستر است که یکی از خانواده های وفادار به استارک ها و دشمن لنیسترها هستند. ادوارد استارک که یکی از مردان نیک زمان خود می باشد و دوست پادشاه هفت قلمرو بوده است، با پاپوشی که لنیسترها برای او درست کردند به زندان افتاده و به اتهام توطئه علیه تاج و تخت اعدام می شود. به همین دلیل باب فرزند او تمام قبایل شمال را متحد می کند و به سمت تاج و تخت یورش می برد.
امتیاز:
3.9/5
بازی Game of Thrones یک بازی استراتژیک اپیزودیک با اقتباس از سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت ساخته شده است و داستان آن به بعد از ماجرای عروسی خونین فصل سوم می پردازد. محوریت داستان این بازی خانواده فارستر است که یکی از خانواده های وفادار به استارک ها و دشمن لنیسترها هستند. ادوارد استارک که یکی از مردان نیک زمان خود می باشد و دوست پادشاه هفت قلمرو بوده است، با پاپوشی که لنیسترها برای او درست کردند به زندان افتاده و به اتهام توطئه علیه تاج و تخت اعدام می شود. به همین دلیل باب فرزند او تمام قبایل شمال را متحد می کند و به سمت تاج و تخت یورش می برد.

دانلود بازی Game of Thrones برای کامپیوتر

بازی Game of Thrones یک بازی استراتژیک اپیزودیک با اقتباس از سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت ساخته شده است و داستان آن به بعد از ماجرای عروسی خونین فصل سوم می پردازد. محوریبازی Game of Thrones یک بازی استراتژیک اپیزودیک با اقتباس از سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت ساخته شده است و داستان آن به بعد از ماجرای عروسی خونین فصل سوم می پردازد.
اگر شما هم از طرفدران سریال بازی تاج  و تخت هستید پیشنهاد می کنم این بازی را هم حتما از گیمباتو به صورت رایگان دانلود کنید و این بار خود کنترل شخصیت های این سریال را که در شرایط دشوار قرار می گیرند و شرایط جالبی را رقم می زنند بدست بگیرید.
ت داستان این بازی خانواده فارستر است که یکی از خانواده های وفادار به استارک ها و دشمن لنیسترها هستند. ادوارد استارک که یکی از مردان نیک زمان خود می باشد و دوست پادشاه هفت قلمرو بوده است، با پاپوشی که لنیسترها برای او درست کردند به زندان افتاده و به اتهام توطئه علیه تاج و تخت اعدام می شود. به همین دلیل باب فرزند او تمام قبایل شمال را متحد می کند و به سمت تاج و تخت یورش می برد.

دانلود بازی Game of Thrones برای کامپیوتر | گیمباتو

البته خاندان فری به انها اجازه ورود به قلعه را نمی دهند و به مذاکره با هم می پردازند و در نهایت خاندان فری و باب با هم به توافق می رسند تا با هم همکاری کنند. ولی تمام این توافق و همکاری یک نمایش بوده است چرا که افراد فری به باب خیانت می کنند  و تمام افراد او را به قتل می رسانند. در واقع فری همدست لنیسترها بوده است و داستان بازی از همین جا شروع می شود. از نگاه یکی از خاندان فارستر بازی را اغاز می کنیم. شخصیت های بازی لرد فارستر و خواهرش و یک مرد روستایی است که در واقع خانه زاد خاندان فارستر است و نزد آنها بزرگ شده است. در این بازی کامپیوتر حرکت دادن دوربین و کاراکترها بسیار بیشتر شده است و صحنه های اکشن بازی هم جذاب تر شده اند.

دانلود بازی Game of Thrones برای کامپیوتر | گیمباتو

صداگذاری بازی در سطح قابل قبول و خوبی است و اینکه شخصیت های بازی همان شخصیت های بازی تاج و تخت هستند باعث می ود احساس راحتی بیشتری در بازی داشته باشید. و از این جهت ارتباط بیشتری با بازی برقرار خواهید کرد. اگر هم با شخصیت های بازی اشنایی ندارید لازم است قبل از شروع بازی به کتاب و سریال مجموعه تاج و تخت را نگاهی بیندازید تا یک شناخت کلی نسبت به کاراکترهای ان داشته باشید. از نظر موسیقی باید گفت که درست همان موسیقی است که در بازی تاج و تخت شاهدش بوده اییم و عناصر گرافیکی آن واقعا زیبا و هنری هستند. در این بازی استراتژیک کامپیوتر یا می میری یا می بری و راه میانه ایی وجود ندارد. اگرچه این بازی از روی سریال تاج و تخت ساخته شده ولی این بار این شما هستید که اتفاقات را رقم می زنید و ته داستان را تعیین می کنید.

دانلود بازی Game of Thrones برای کامپیوتر | گیمباتو

 این بازی که توسط استودیو خوشنام Telltale Games  و در سال 2015 توسعه یافته است را باید یک اثر جدا از سریال تاج و تخت دانست که توانسته از زیر سایه این سریال بیرون بیاید و ماهیت جدیدی برای خود پیداکند. در این بازی تمرکز بیشتر روی مکالمات و انتخاب گیمرها می باشد و بازیگران این بازی همان بازیگران سریال تاج و تخت با همان شکل و شخصیت هستند.  شخصیت پردازی بازی بسیار عالی انجام شده و در هر شش اپیزود بازی انتخاب های متعددی می توانید داشته باشید. اگر شما هم از طرفدران سریال بازی تاج  و تخت هستید پیشنهاد می کنم این بازی را هم حتما از گیمباتو به صورت رایگان دانلود کنید و این بار خود کنترل شخصیت های این سریال را که در شرایط دشوار قرار می گیرند و شرایط جالبی را رقم می زنند بدست بگیرید.

نسخه Complete Seasons All Episodes
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.16GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 13 سال مناسب نمی باشد.

دارای میانگین نمرات 60 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Core 2 Duo 2GHz or equivalent CPU
ATI or NVIDIA card w/512 MB RAM VGA
3GB RAM
3GB HHD
Windows XP Service Pack 3 OS
DirectX 9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی