logo.gamebato
در دل جنگل یک جادوگر جوان به نام الی داستان خود را به یک شاگرد جادوگر روایت می‌کند. شما دعوت می‌شوید تا در جنگل عرفانی
امتیاز:
3.9/5
در دل جنگل یک جادوگر جوان به نام الی داستان خود را به یک شاگرد جادوگر روایت می‌کند. شما دعوت می‌شوید تا در جنگل عرفانی کاوش کنید، به ساکنان جذاب

Little.Witch .in .the .Woods .banner1

در بازی Little Witch in the Woods ، یک سرزمین فراوانی را مشاهده می‌کنید که جادوگران جوان در آنجا به همراه یکدیگر زندگی می‌کنند ، پس از موفقیت در مراحل کارآموزی خود، فرصتی دارید تا به روستای اطراف نزدیک‌تر شوید و ماموریت‌های جدیدی را کشف کنید. در نهایت، با پیشروی در مسیر جادوگری، به یک جادوگر رسمی واجد شرایط تبدیل خواهید شد.

دانلود بازی Little Witch in the Woods برای کامپیوتر| گیمباتو

در این بازی که یک بازی جهان باز کامپیوتر می باشد , با شخصیت‌های جذاب دهکده‌ای آشنا می‌شوید و داستان‌های درونی آن‌ها را کشف می‌کنید. با تبدیل شدن به بهترین دوست آن‌ها، رمز و رازهای بیشتری از زندگی آن‌ها به شما آشکار خواهد شد. شما باید به دنبال موجودات زیبا بروید. تعامل با این موجودات مختلف بخش مهمی از ماموریت‌های شما در این بازی خواهد بود. شما باید مواد مختلف را جمع‌آوری کرده و با پردازش آن‌ها، معجون‌های بیشتری را ایجاد کنید. این معجون‌ها می‌توانند به شما در حل مشکلات و چالش‌ها کمک کنند.

دانلود بازی Little Witch in the Woods برای کامپیوتر| گیمباتو

این بازی کامپیوتری در سال 2022 به صورت Early Access منتشر شد شرکت توسعه دهنده و عرضه کننده این بازی SUNNY SIDE UP می باشد. ژانرهای این بازی جهان باز , نقش آفرینی , فانتزی , پازل می باشد.همین الان می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به یک جادوگر بزرگ تبدیل بشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی