در اتاقی تاریک و با دستانی آغشته به خون از خواب بیدار می شوید. در تولد 16 سالگی خود، دوربین قدیمی به عنوان کادو دریافت
در اتاقی تاریک و با دستانی آغشته به خون از خواب بیدار می شوید. در تولد 16 سالگی خود، دوربین قدیمی به عنوان کادو دریافت می کنید. آن دوربین برای

دانلود بازی MADiSON برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی MADiSON شما نقش پسری جوان را به اسم لوکا بازی خواهی کرد. در تولد 16 سالگی خود، دوربینی با مدل سریع چاپ کن قدیمی به عنوان کادو دریافت می کنید. این دوربین مرموز و کهنه متعلق به قاتل سریالی 30 سال گذشته بوده است. حال روح آن شخص در دوربین گیر افتاده و تسخیر شده است و سعی می کند که از طریق دوربین با شما ارتباط برقرار کند. شما باید از وقوع یک مراسم و دورهمی شیطانی جلوگیری کنید.

دانلود بازی MADiSON برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی ترسناک کامپیوتری MADiSON با خط داستانی رازآلود و دلهره آور، تجربه ای بسیار ترسناک را برای شما به همراه دارد. شما در بازی وظیفه دارید که راز قاتل سریالی 30 سال گذشته را کشف کنید و به آن پی ببرید. با استفاده از دوربین، محیط را به خوبی بگردید و پازل های سخت بازی را حل کنید. مراقب قدم هایی که برمیدارید باشید و حواستان به هیولا های داخل خانه باشد که اگر به دست آنها بیوفتید قطعا شما را می کشند.

دانلود بازی MADiSON برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی MADiSON یک بازی دلهره آور کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی BLOODIOUS GAMES ساخته شده و در سال 2022 به بازار عرضه شده است. این بازی به افراد زیر 16 سال به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. اگر میخواهید این بازی ترسناک را تجربه کنید و به کمک لوکا بروید همین حالا این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی