logo.gamebato
در این تخیل مجدد از Alone in the Dark، نامه ای عاشقانه به بازی ترسناک کلاسیک دهه 90، به درچتو مانور بازگردید.
امتیاز:
3.9/5
در این تخیل مجدد از Alone in the Dark، نامه ای عاشقانه به بازی ترسناک کلاسیک دهه 90، به درچتو مانور بازگردید.

دانلود بازی Alone in the Dark برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Alone in the dark دردهه 1920 در لوئیزیانا، بازرس خصوصی ادوارد کارنبی و مشتری اش امیلی هارتوود به منظور بررسی معمای عموی منحوس امیلی که اسم آن Jeremy می باشد دعوت می شوید، به یک عمارت بسیار بزرگ که در new Orleans می باشد مسافرت می‌کنند. با این حال، آن‌ها به دنیایی ترسناک از وحشت‌های فرازمینی فاش شده در آنجا برخورد می‌کنند که واقعیت ما را به چالش می‌کشد. 

دانلود بازی Alone in the Dark برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی alone in the dark یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد , از زمانی که شما وارد این عمارت می شوید باید با همه جور مسائلی دست و پنجه نرم کنید. باید در این قصر گشت و گذار کنید محیط این عمارت را جست و جو کنید تا چیزی های پیدا کنید که شما را به حقیقت نزدیک کند , معماهای سختی را حل کنید و بعد از آن باید با موجودات ترسناکی رو به رو شوید تا بتوانید در بازی پیشروی کنید . شما می توانید با کاراگاه Edward Carnby بازی رو شروع کنید یا خانم Emily Hartwood می تونید بازی رو جلو ببرید.

Alone.in .the .Dark .banner3 1

بازی کامپیوتری Alone in the dark یک بازی ریمیک شده می باشد که از روی نسخه اورجینال خود ساخته شده است. منتقدان نمره متوسطی نیز به این بازی اختصاص داده اند اما کاربران استیم از این بازی راضی تر بوده اند. این بازی را شرکت Pieces Interactive ساخته و کمپانی بازی سازی THQ Nordic آن را در تاریخ 20 مارس سال 2024 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ترسناک , اکشن , رازآلود , جنایی , بقا , مبارزه ای , سوم شخص می باشد. شما همین الان می توانید بدون لحظه ای تعلل کردن این نسخه بازسازی شده را از طریق لینک های مستقیم سایت گیمباتو دانلود کرده و در این قصر بزرگ به دنبال عموی Emily Hartwood باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی