logo.gamebato
Frostpunk 2 دنباله‌ای بر بازی بسیار تحسین‌شده و نامزد بفتا برای بقا است که ساختمان شهر، استراتژی و گیم‌پلی مدیریتی را با هم ترکیب کرده و ژانری کاملاً جدید خلق کرده است. جانشین Frostpunk سی سال پس از طوفان کولاک آخرالزمانی رخ می دهد و زمین هنوز در آب و هوای یخی یخبندان بی پایان و هوای خشن غرق است.
امتیاز:
3.9/5
Frostpunk 2 دنباله‌ای بر بازی بسیار تحسین‌شده و نامزد بفتا برای بقا است که ساختمان شهر، استراتژی و گیم‌پلی مدیریتی را با هم ترکیب کرده و ژانری کاملاً جدید خلق کرده است. جانشین Frostpunk سی سال پس از طوفان کولاک آخرالزمانی رخ می دهد و زمین هنوز در آب و هوای یخی یخبندان بی پایان و هوای خشن غرق است.

دانلود بازی Frostpunk 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در Frostpunk 2 ، شما به عنوان رهبر یک کلان شهر تشنه منابع بازی می کنید که در آن گسترش و جستجو برای منابع جدید قدرت یک واقعیت اجتناب ناپذیر است. پس از عصر زغال سنگ، انتظار می رود فتح Frostland برای صنعت استخراج نفت، راه نجات جدیدی برای آنچه از بشریت باقی مانده باشد. با این حال، تغییر به راحتی حاصل نمی شود و همه در این جامعه چند لایه جدید از این جهت جدید استقبال نمی کنند. در این سرزمین پوشیده از یخ به دنبال پیشرفت جامعه خود باشید.

دانلود بازی Frostpunk 2 برای PC | گیمباتو

مطالبات و توقعات جناح های مختلف باعث افزایش تنش و درگیری خواهد شد، اما آیا حکومت خونسرد و رویکرد ماکیاولیستی به سیاست ضروری است؟ از آنجایی که سرمای همیشگی شهر را تحت کنترل خود دارد و تهدیدات بیرونی به وجود می‌آیند، باید مطمئن شوید که مردم شما متحد، رانده شده و آماده فداکاری‌های دشوار و اجتناب‌ناپذیر هستند! Jakub Stokalski، یکی از کارگردانان Frostpunk 2، در مورد چشم انداز بزرگ بازی می گوید: “هدف ما برای ارائه به بازیکنان تجربه ای است که بسیار فراتر از Frostpunk اصلی است. با تیمی به جمعیت تقریباً 70 نفر که هنوز در حال رشد است، آزادی برای شکل دادن به جامعه و شهر به هر نحوی که صلاح می دانند – و درو کردن عواقب آن. Frostpunk 2 بر اساس درگیری‌های نسخه قبلی خود ساخته شده است – بقا در برابر ارزش‌های انسانی، زندگی در برابر سرمای قطب شمال. اما مهمتر از همه، لایه جدیدی را اضافه می کند که در بسیاری از جنبه های بازی وجود دارد – چه سیاست، چه جامعه یا پیشرفت تکنولوژی – در تضاد بین انسان ها و طبیعت آنها.”

FP2 Hammer

Frostpunk 2 یک بازی کامپیوتری بقا و شهرسازی است که توسط استودیوهای 11 بیتی ساخته شده و منتشر خواهد شد. این بازی دنباله ای هرچند به گفته ی توسعه دهندگان آن “غیر مستقیم” برای بازی اول یعنی Frostpunk است. تاریخ عرضه این بازی 25 جولای 2024 می باشد. بعد از موفقیت های خلاقانه ی بازی اول انتظار ها از قسمت دوم به صورت روز افزونی رو به افزایش است. اینجا در وبسایت گیمباتو، و خبر خوب برای شما کاربران عزیز این است که این بازی منتشر شد و حتی خبر خیلی خیلی بهتر برای شما اینه که شما می توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید. پس همین الان آخرین ورژن این بازی را از لینک های مستقیم موجود در سرور سایت گیمباتو دانلود کرده و تمدن خود را در میان سرزمینی که به طور کامل یخ زده است بسازید اما این کار کار راحتی نخواهد بود , موفق باشید!

دانلود بازی Frostpunk 2 برای پی سی | گیمباتو

نسخه v0.28.7424.0  P2P 
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1.11GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای سنین زیر 13 سال مناسب نمی باشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Ryzen 7 / Intel Core i7 2.8 GHz AMD Ryzen 5 / Intel Core i5 2.5 GHz CPU
AMD RX 5700 8 GB VRAM / NVIDIA 2060 Super RTX 8 GB VRAM / INTEL ARC A770 8GB VRAM AMD RX 550 4 GB VRAM / NVIDIA GTX 1050Ti 4 GB VRAM / INTEL ARC A310 4GB VRAM VGA
16GB RAM 8GB RAM RAM
30GB available space 30GB available space HDD
Requires a 64-bit processor and operating system Windows 10/11 (64-bit) Requires a 64-bit processor and operating system Windows 10/11 (64-bit) OS
DirectX 12 DirectX 12 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی