logo.gamebato
Freedom Fighters یک بازی اکشن سوم شخص عمیق است که در یک تاریخ جایگزین در نیویورک در طول تهاجم یک ابرقدرت خارجی اتفاق می افتد. نقش کریس استون، یک لوله کش سخت کوش را برعهده بگیرید و در صفوف مقاومت بالا بروید تا خود را به عنوان یک رهبر کاریزماتیک ثابت کنید.
امتیاز:
3.9/5
Freedom Fighters یک بازی اکشن سوم شخص عمیق است که در یک تاریخ جایگزین در نیویورک در طول تهاجم یک ابرقدرت خارجی اتفاق می افتد. نقش کریس استون، یک لوله کش سخت کوش را برعهده بگیرید و در صفوف مقاومت بالا بروید تا خود را به عنوان یک رهبر کاریزماتیک ثابت کنید.

دانلود بازی Freedom Fighters برای پی سی | گیمباتو

Freedom Fighters یک بازی تیراندازی سوم شخص است که در آن بازیکن با یک تیم قابل کنترل از هم تیمی ها در خیابان های نیویورک در حالی که با نیروهای اشغالگر شوروی مبارزه می کند حرکت می کند. بازیکن با انجام کارهای مختلف مانند تسخیر پایگاه یا از بین بردن تدارکات دشمن، امتیاز کاریزما به دست می آورد. هر چه کاریزما بیشتر باشد، شخصیت می تواند اعضای تیم بیشتری را جذب کند، حداکثر تا دوازده نفر. بازیکن می‌تواند با دادن دستورات ساده‌ای مانند «دنبال کردن»، «حمله کردن» و «دفاع»، افراد را هدایت کند.

دانلود بازی Freedom Fighters برای PC | گیمباتو

اتحاد جماهیر شوروی با انداختن اولین بمب اتمی بر برلین، پایان دادن به جنگ جهانی دوم و حمایت از کشورهای کمونیستی در سراسر جهان که در حال حاضر آمریکا را احاطه کرده اند، به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شد. برادران لوله کش نیویورک، کریس و تروی استون، برای ملاقات با مشتری بعدی خود، فعالی به نام ایزابلا آنجلینا، سفر می کنند، اما متوجه می شوند که آپارتمان او رها شده و خالی از سکنه است. اتحاد جماهیر شوروی تهاجم غافلگیرانه ای را به شهر نیویورک آغاز می کند و ناگهان سربازان شوروی به رهبری ژنرال واسیلیج تاتارین، تروی را بازداشت می کنند. در میان حمله، کریس به خیابان ها می گریزد و با مردی به نام آقای جونز و یکی از اعضای مقاومت فیل بگزتون و Dihn ‘The Kid’ Nguyen روبرو می شود. پس از نجات ایزابلا از یک ایستگاه پلیس و تروی از یک اداره پست، گروه به فاضلاب عقب نشینی می کنند و پایگاهی برای عملیات ایجاد می کنند، زیرا نیویورک از بین می رود، و رسانه ها اکنون توسط اتحاد جماهیر شوروی کنترل می شوند…

دانلود بازی Freedom Fighters برای کامپیوتر | گیمباتو

Freedom Fighters یک بازی کامپیوتری تیراندازی سوم شخص محصول ۲۰۰۳ برای پلی استیشن ۲، گیم کیوب، ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز است. این توسط IO Interactive توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی در یک تاریخ متناوب جریان دارد که در آن اتحاد جماهیر شوروی به شهر نیویورک حمله کرده و آن را اشغال کرده است. این بازی به صورت دیجیتالی در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۰ توسط IO Interactive برای رایانه های شخصی در Steam، GOG و Epic Games Store منتشر شد. موسیقی متن حماسی مشهور این بازی به صورت OST های جداگانه در پک گودیز منتشر شده توسط GOG آن قرار گرفته تا مشتاقان به شنیدن آن هرزمان و هر مکان به آن دست یابند. آخرین نسخه ی منتشر شده توسط وبسایت GOG هم اینک به صورت فشرده سازی شده و با لینک مستقیم به منظور دانلود با بالاترین سرعت ممکن هم اینک در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما کاربران گرامی می توانید نسبت به دریافت ، نصب و سپس اجرای آن همین حالا اقدام نمائید.

نسخه v1.0.0.4490481 _ 44512 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 712MB Download
Goodies Pack – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 438MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده برای افراد بالاتر از 16 سال.

دارای میانگین نمرات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Pentium 4 2.4Ghz or Athlon XP/64-bit equivalent Pentium 4 1.5Ghz or Athlon XP Equivalent CPU
100% DirectX 10 compatible video card 100% DirectX 10 compatible video card VGA
8GB 4GB RAM
1GB 800MB HDD
Windows 10 Windows 10 OS
DirectX 10 DirectX 10 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی