آیا از رمان‌های ماجراجویی، کمدی یا فروشگاهی لذت می‌برید؟ پس برای شما یک بازی آماده شده است! وارد نقش کارآگاه Voodoo شده و با استفاده
آیا از رمان‌های ماجراجویی، کمدی یا فروشگاهی لذت می‌برید؟ پس برای شما یک بازی آماده شده است! وارد نقش کارآگاه Voodoo شده و با استفاده از کلیک و حرکت دستانتان،

دانلود بازی Voodoo Detective برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Voodoo Detective در آخرین ماجرای از سری کارآگاهی این مجموعه ، به او ملحق شوید. در این سرنخ پراکنده‌ای از پشت هر رمز آلوده، خطرهایی پنهان شده‌اند و هر لحظه می‌تواند به آخرین لحظه‌های او تبدیل شود. حالا فرا رسیده است که کارآگاه Voodoo با کت و دستکش‌های خودش راهی این ماجرا شود، شما در نقش یک کارآگاه هستید که باید با یک معمای چالش‌برانگیز برخورد کنید.

Voodoo.Detective.banner2

بازی Voodoo Detective که یک بازی رازآلود برای کامپیوتر می باشد , در نیو گینن رخ می دهد , یک جزیره کوچک با شهری پر از فرهنگ غنی وودو، که تحت تاثیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار گرفته و به مقصدی محبوب برای گردشگران ممتاز تبدیل شده است. در این جا، رنگ‌های محلی با پیچیدگی‌های استعماری در جنگ برای بقا به هم می‌آمیزند.

دانلود بازی Voodoo Detective برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Voodoo Detective توسط کمپانی بازی سازی Short Sleeve Studio ساخته شد و همین شرکت بازی سازی آن را به بازار عرضه کرد این بازی در سال 2022 منتشر شد. ژانرهای این بازی رازآلود , ماجراجویی , پازل می باشد.همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و راز این جزیره را آشکار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی