logo.gamebato
Death Trash یک دنیای پسا آخرالزمانی است که در آن وحشت های کیهانی مشتاق بشریت هستند اما پانک ها را با تفنگ های ساچمه ای ملاقات می کنند. متاثر از سبک های سایبرپانک، کلاسیک های پسا آخرالزمانی، علمی تخیلی، ترسناک و فانتزی تاریک. با نقشه جهان در میان زمین‌های بایر شن پس از آخرالزمانی سفر کنید و مکان‌های ارگانیک نقاشی شده با دست را کشف کنید. با شخصیت‌های هیجان‌انگیز آشنا شوید: با Flesh Kraken صحبت کنید، از Pike Bar دیدن کنید یا از جیب آن پیرمرد برهنه چیزهایش را بدزید.
امتیاز:
3.9/5
Death Trash یک دنیای پسا آخرالزمانی است که در آن وحشت های کیهانی مشتاق بشریت هستند اما پانک ها را با تفنگ های ساچمه ای ملاقات می کنند. متاثر از سبک های سایبرپانک، کلاسیک های پسا آخرالزمانی، علمی تخیلی، ترسناک و فانتزی تاریک. با نقشه جهان در میان زمین‌های بایر شن پس از آخرالزمانی سفر کنید و مکان‌های ارگانیک نقاشی شده با دست را کشف کنید. با شخصیت‌های هیجان‌انگیز آشنا شوید: با Flesh Kraken صحبت کنید، از Pike Bar دیدن کنید یا از جیب آن پیرمرد برهنه چیزهایش را بدزید.

دانلود بازی Death Trash برای پی سی | گیمباتو

Death Trash یک بازی نقش‌آفرینی کامپیوتر به صورت تک‌نفره جهان نیمه باز با سطوح دست‌ساز، یک کمپین داستانی ترسناک و اختیاری است. این بازی دارای گیم‌پلی بی‌درنگ با مبارزات دور و دراز، مخفی کاری، گفتگوی چند گزینه‌ای، موجودی پر از آیتم‌ها و کرم‌های گوشتی، سیستم ساخت و مهارت‌های اجتماعی مانند جیب بری و بالا اوردن است. Death Trash دارای دنیایی پسا آخرالزمانی است که در آن وحشت های کیهانی مشتاق بشریت هستند اما پانک ها را با تفنگ های ساچمه ای ملاقات می کنند.

دانلود بازی Death Trash برای PC | گیمباتو

این ترکیبی از نقش آفرینی قدیمی، گیم پلی اکشن مدرن و آزادی بازیکن است. شخصیت خود را بسازید و دنیای دست ساز را کشف کنید. Death Trash یک بازی نقش آفرینی جهان باز و تک نفره با سطوح دست ساز، کمپین داستانی قوی و گیم پلی محلی اختیاری است. شخصیت خود را از طریق آمار و تصمیم گیری در بازی سفارشی کنید. داستان را تجربه کنید و ماموریت های جانبی را کشف کنید. با ماشین ها و هیولاهای بزرگتر از انداز ه زندگی واقعی مبارزه کنید. یا با انها دوست شوید !

دانلود بازی Death Trash برای کامپیوتر | گیمباتو

Death Trash یک بازی نقش آفرینی کامپیوتری است که توسط Crafting Legends ساخته و منتشر شده است. Death Trash دارای دنیایی است که در آن وحشت های کیهانی مشتاق بشریت هستند اما پانک ها با تفنگ های ساچمه ای یا شاتگان در انتظار آن ها هستند. Death Trash ترکیبی از سختی و عمق کلاسیک های قدیمی و نقش آفرینی با کنترل ها و حس بازی بازی های مدرن است. به روز ترین نسخه ی بدون نیاز به نصب منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده در اختیار شما کاربران وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک مستقیم دانلود آن دریافت کنید سپس بعد از استخراج از حالت فشرده سازی شده به اجرا و تجربه ی آن بپردازید.

نسخه v0.8.7.9.3 – P2P – پرتابل بدون نیاز به نصب
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 210MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 16 سال.

دارای میانگین امتیازات 95 از 100 نزد خریداران فروشگاه آنلاین استیم.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5 or equivalent CPU
Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities VGA
2GB RAM
1GB HDD
Windows 7 SP1 OS
DirectX 10 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی