logo.gamebato
در این ماجراجویی سینمایی، عروسک زهی Abby “اَبی” را از طریق دنیای افسانه‌ای کبود، اما زیبا هدایت کنید. معماها را حل کنید، از تله ها فرار کنید و تعقیب کنندگان را در راه دستیابی به آزادی تکان دهید. آیا ابی می تواند با همه رشته هایی که وی به آن ها متصل است، کنترل سرنوشت خود را در دست گیرد ؟
امتیاز:
3.9/5
در این ماجراجویی سینمایی، عروسک زهی Abby “اَبی” را از طریق دنیای افسانه‌ای کبود، اما زیبا هدایت کنید. معماها را حل کنید، از تله ها فرار کنید و تعقیب کنندگان را در راه دستیابی به آزادی تکان دهید. آیا ابی می تواند با همه رشته هایی که وی به آن ها متصل است، کنترل سرنوشت خود را در دست گیرد ؟

دانلود بازی A juggler's Tale برای پی سی | گیمباتو

A Juggler’s Tale یک بازی پلتفرمر کامپیوتری با محوریت حل پازل و به صورت سینمایی و شاعرانه است. در نقش ابی، عروسک خیمه شب بازی بازی کنید و راه خود را در دنیای افسانه های قرون وسطایی برای یافتن آزادی طی کنید. از نخ های عروسک در پازل های منحصر به فرد استفاده کنید، راه خود را در اطراف موانع پیدا کنید و از بریدگی های بی امان که روی پاشنه های شما داغی می کند دوری کنید – همه ی این تلاش در حالی که عروسک گردان قصه سیم ها را محکم در دستان خود گرفته است.

دانلود بازی A juggler's Tale برای PC | گیمباتو

“خانم‌ها و آقایان! وارد شوید، وارد شوید! در حال و هوای داستان هستیم، نیستیم؟” ابی هنرمندی است که در یک سیرک اسیر شده است: او روزهایش را با سرگرم کردن تماشاگران می گذراند و شب هایش را در قفس در آرزوی آزادی می گذراند. یک روز، او از سیرک فرار می کند و به کشف دنیایی عرفانی می پردازد. افسوس، آزادی هزینه دارد و ابی به زودی خود را درگیر خطراتی می‌بیند که این دنیا می‌تواند ارائه دهد: به ابی در یک افسانه قرون وسطایی جنگ زده، احاطه شده توسط شهروندان ویران شده و گرسنه و شکار شده توسط توندای (ظالم قصه) بی‌رحم و مروت برای عبور از رودخانه های خروشان، از اردوگاه های راهزنان و اطراف تله ها کمک کنید.

دانلود بازی A juggler's Tale برای کامپیوتر | گیمباتو

A Juggler’s Tale یک پلتفرمر مستقل است که در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط توسعه‌دهنده آلمانی kaleidoscube منتشر شد. این بازی توسط Mixtvision برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان توزیع شده است. حتی قبل از انتشار، A Juggler’s Tale جوایز متعددی از جمله جایزه آلمانی بازی های رایانه ای را به دست آورده بود. اینجانب نویسنده این مطلب خود برای این بازی زیرنویس فارسی ساخته ام و پیشنهاد می کنم اگر به بازی های عمیق و تأثیر گذار علاقه دارید، به هیچ وجه تجربه ی بازی “قصه ی یک ژانگولر” که همه جا به اشتباه “جنگل قصه دار” ترجمه شده است را از دست ندهید. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی را می توانید با یک کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود درج شده ی آن با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.16 – PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.69GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 8 سال.

دارای میانگین نمرات 74 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-6600K Intel Core 2 Quad Q6600 CPU
NVIDIA Geforce GTX 980 / Radeon 5300 NVIDIA Geforce GTX 660 / Radeon HD7870 VGA
8GB 4GB RAM
3GB 3GB HDD
Windows 7+ (64-bit OS required) Windows 7+ (64-bit OS required) OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی