logo.gamebato
شما در مقابل رئیسان قدرتمند اقدام به مبارزه می‌کنید، در یک اکشن متحرک و هیجان‌انگیز. با استفاده از مجموعه‌ای از سلاح‌ها و قدرت‌های مختلف، شما
امتیاز:
3.9/5
شما در مقابل رئیسان قدرتمند اقدام به مبارزه می‌کنید، در یک اکشن متحرک و هیجان‌انگیز. با استفاده از مجموعه‌ای از سلاح‌ها و قدرت‌های مختلف، شما برای مقابله با فساد Void

دانلود بازی Voidigo برای کامپیوتر | گیماتو

در بازی Voidigo، هرج و مرجی بی‌نظیر برقرار است و شما می‌توانید در این اکشن برای کامپیوتر با تجربه‌ی انیمیشن‌های زیبا و پر از نبردهای سرسخت، سبک شوتر راگ لایت را تجربه کنید. به شما مجموعه‌ای از اسلحه‌های خاص ارائه شده است و می‌توانید با موجودات فاسد موجود در جزیره نبرد مبارزه کنید. با این کار، تعادل به درستی به نفع شما خواهد بود. با بس‌های متعددی روبرو خواهید شد که در حالت فاسد قرار دارند و ممکن است مقاومت سختی در برابر آن‌ها داشته باشید. به درستی تعقیب و گریز کنید و استعداد خود را در نبردهای سرسخت به نمایش بگذارید. 

Voidigo.banner2 2

در بازی Voidigo، توانایی‌های متنوعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هیجان خود را در نبردها به نمایش خواهید گذاشت. با استفاده از سلاح‌ها و منابعی که در اختیارتان قرار می‌گیرند، قادر خواهید بود سبک بازی خود را سفارشی کنید. بازی به طور کلی سورپرایزهای جذابی را برای شما فراهم می‌کند و لحظه به لحظه از تجربه‌ی خود لذت خواهید برد. سبک گرافیکی بازی بسیار ویژه و خاص است و می‌توانید با گیم‌پلی پویا و جذاب آن را به صورت مداوم تجربه کنید. نبردها در بازی بسیار سریع و پویا هستند و شما قادر خواهید بود بیش از ۱۵۰ قدرت جذاب را به دست آورده و پیشرفت کنید.

Voidigo.banner3

بازی Voidigo توسط استدیو semiwork توسعه و ساخته شد و توسط همین استدیو به بازار راه یافت این بازی دارای نظرات مثبتی از سوی کاربران استیم شده است و با استقبال آن ها رو به رو شده است و این بازی در ژانر بازی های کامپیوتری اکشن و ژانر بازی های ماجراجویی می باشد , همین الان این بازی رو می توانید از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و از بازی کردن در این دنیای بی نظم لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی