logo.gamebato
چراغ‌های نئون، درختان نخل، سینت‌ویو، سوپراسپرت‌های دهه 80 که با سرعت در یک بزرگراه بی‌پایان حرکت می‌کنند. مکان های مختلف افسانه ای در انتظار شما
امتیاز:
3.9/5
چراغ‌های نئون، درختان نخل، سینت‌ویو، سوپراسپرت‌های دهه 80 که با سرعت در یک بزرگراه بی‌پایان حرکت می‌کنند. مکان های مختلف افسانه ای در انتظار شما هستند به دنیای Retrowave خوش

دانلود بازی Retrowave برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Retrowave خود را در جهانی  می‌بینیم که حس نوستالژی را در شما زنده کرده و می توانید در یک دنیای عجیب به گشت و گذار بپردازید. می‌توانید ماشین خود در دنیاهای منحصربه‌فرد به حرکت گذاشته و در صورت نیاز، آن را با پولی که از طریق پیروزی در مسابقات به دست می‌آورید، ارتقا دهید. می‌توانید مراقب ماشین‌های دیگر در جاده بوده و پیشروی خود را بهینه‌سازی کنید.

دانلود بازی Retrowave برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Retrowave که یک بازی شبیه سازی کامپیوتر می باشد . مطمئنا هنوز هم تجربه گشت و گذار  در این دنیای نوستالژیک بسیار لذت بخش است و حتی در بین آثار مدرن امروزی زیبا خواهد بود. ۴ حالت مختلف در بازی وجود دارد و در ۵ جهان زیبا به سراغ می‌رود. حداقل ۱۰ ماشین ابتدایی دارید که در ادامه بیشتر هم خواهند شد. بازی ۴۵ موسیقی منحصربه‌فرد هم دارد که در جریان رقابت‌ها خواهید شنید. سیستم ارتقا عملکرد خودرو هم عالی است و با رنگ‌ها و چرخ‌های جدید می‌توانید به سراغ‌شان بروید.

دانلود بازی Retrowave برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Retrowave در سال 2022 منتشر شد در ژانرهای این بازی شبیه سازی و مسابقه ای می باشد این بازی توسط شرکت RewindApp ساخته شده و همین کمپانی بازی سازی این بازی را به بازار عرضه کرد.همین الان شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این دنیای نوستالژی دهه 80 رانندگی کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی