logo.gamebato
در بازی “Buccaneers!”، به یک کاپیتان شجاع و دزد دریایی تبدیل می‌شوید و به یک ماجراجویی کلاسیک در جهان RPG پرداخته می‌شوید. در این بازی،
امتیاز:
3.9/5
در بازی “Buccaneers!”، به یک کاپیتان شجاع و دزد دریایی تبدیل می‌شوید و به یک ماجراجویی کلاسیک در جهان RPG پرداخته می‌شوید. در این بازی، شما می‌توانید گنجینه‌های افسانه‌ای را

دانلود بازی Buccaneers! برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی “Buccaneers!” شما در نقش یک دزد دریایی قرار خواهید گرفت و باید تلاش کنید تا به یک کاپیتان بی‌باک تبدیل شوید. شما قادر خواهید بود مسیر تاریخی را تغییر داده و به یکی از گروه‌های استثنایی ویژه بپیوندید تا دریای کارائیب همیشه در حال تغییر را تسخیر کنید. بازی “Buccaneers!” به شما اجازه می‌دهد تا گنج‌های افسانه‌ای را کشف کنید، با کشتی‌های قدرتمند در جنگ شرکت کنید و تأثیر خود را در جهان بگذارید. وفاداری خود را نسبت به یکی از چهار جناح منحصر به فرد با قابلیت‌های خاص، که با سبک‌های مختلف بازی همخوانی دارند، نشان دهید.

دانلود بازی Buccaneers! برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی “Buccaneers!” که یک بازی جهان باز برای کامپیوتر می باشد , شما می‌توانید امپراطوری‌های بریتانیا، فرانسه یا اسپانیا را انتخاب کنید و برای تسلط در منطقه به جنگ بروید. شما کشتی جنگی خود را به دست می‌گیرید و در نبردهای دریایی شدید شرکت می‌کنید، کشتی‌های دشمن و قلعه‌های ساحلی را مبارزه و فتح می‌کنید تا زمینی را برای گروه خود به دست آورید. سپس، می‌توانید کشتی‌های خود را ارتقا داده یا کشتی‌های بزرگ‌تری را به‌دست آورید تا به مخوف‌ترین کاپیتان در کارائیب تبدیل شوید.

Buccaneers.banner3

بازی کامپیوتری Buccaneers! توسط شرکت Skyward Digital توسعه و ساخته شده است و توسط کمپانی Valkyrie Initiative به بازار عرضه شده است. این بازی که در ژانرهای جهان باز و نقش آفرینی و اکشن می باشد نظر کاربران استیم را به خود جلب کرده است. همین الان می توانید برای دانلود آخرین نسخه این بازی کامپیوتری از سرورهای سریع سایت گیمباتو اقدام کرده و تبدیل به دزد دریایی افسانه ای بشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی