logo.gamebato
خود را برای یک ماجراجویی بزرگ آماده کنید زیرا قراره در محیطی ناشناخته به دنبال استاد خود یعنی لئوناردو داوینچی باشید و در این بازی
امتیاز:
3.9/5
خود را برای یک ماجراجویی بزرگ آماده کنید زیرا قراره در محیطی ناشناخته به دنبال استاد خود یعنی لئوناردو داوینچی باشید و در این بازی قراره توسط پازل هایی سخت
The.House .of .Da .Vinci .banner1 1

در بازی The House of Da Vinci که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , شما به دنبال استاد خود هستید که در طی اتفاقی کاملا ناگهانی ناپدید شده و باید با استفاده از سرنخ ها و حل معماهای پیش رو راز گمشدن لئوناردو داوینچی را حل کنید و شما در طی این پروسه وارد مکان های می شوید که هرگز حتی در ذهن خود هم به این مکان ها فکر نکرده اید و یا حتی اسمی از آن ها نشنیده اید. وظیفه شما شاگردان این است از این مسیرهای سخت و دشوار که فکر و ذهن شما رو به چالش می کشند عبور کنید و این مراحل رو پشت سر خودتون بذارید و فکر نکنید این کار ، کار راحتی می باشد. سخت ترین معماها در انتظار شما هستند و ماجراجویی طولانی در پیش دارید.

The.House .of .Da .Vinci .banner2

شما در محیط‌های متنوعی چون اتاق‌ها، آزمایشگاه‌ها و مکان‌های دیگر در خانه داوینچی راه‌پیمایی می‌کنید. در طول بازی، شما با معماهای پیچیده و پازل‌های چالش‌برانگیز روبرو می‌شوید. برای پیشرفت در بازی، شما باید از توانایی‌های فکری خود استفاده کنید و مکان‌ها را بررسی کرده، اشیاء را جمع‌آوری کنید و آن‌ها را برای حل معماها و باز کردن رازها استفاده کنید.بازی “The House of Da Vinci” دارای گرافیکی زیبا و جزئیات دقیق است و با استفاده از ابزارهای علمی و اختراعات داوینچی، تجربه‌ای تاریخی و فرهنگی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، داستان مهیج و گسترده‌ای دارد که شما را در جستجوی رازهای خانه داوینچی به سراسر اروپا می‌برد.

The.House .of .Da .Vinci .banner3

محیط اولیه بازی در خانه “The House of Da Vinci” در داخل خانه داوینچی قرار دارد. این محیط با جزئیات دقیقی طراحی شده است تا شما را به دنیای داوینچی و هنر و علم او ببرد. وقتی بازی را شروع می‌کنید، در یک اتاق وسیع با قفسه‌ها و رفوژه‌های چوبی قرار می‌گیرید.شما می‌توانید در اتاق به دور بر روی شی‌ها و اشیاء مختلف کلیک کنید و آن‌ها را بررسی کنید. ممکن است در قفسه‌ها، صندوقچه‌ها یا رفوژه‌ها، اشیاء، نقشه‌ها، کتاب‌ها یا ابزارهای علمی و هنری را پیدا کنید که برای حل معماها و پیشروی در بازی بسیار مفید هستند.شما می توانید این بازی کامپیوتر همین الان آخرین نسخه این بازی رو از سایت گیمباتو دریافت کرده و در کمترین زمان ممکن آن را نصب کرده و از آن لذت ببرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی