logo.gamebato
Redfall یک FPS جهان باز و co-op از Arkane Austin، تیم سازنده ی بازی های برنده ی جایزه Prey و Dishonored است. Redfall در ادامه میراث Arkane از جهان‌های با دقت ساخته شده و شبیه سازی همه‌جانبه، گیم‌پلی مشخص استودیو را به این تیراندازی اکشن داستان محور می‌آورد.
امتیاز:
3.9/5
Redfall یک FPS جهان باز و co-op از Arkane Austin، تیم سازنده ی بازی های برنده ی جایزه Prey و Dishonored است. Redfall در ادامه میراث Arkane از جهان‌های با دقت ساخته شده و شبیه سازی همه‌جانبه، گیم‌پلی مشخص استودیو را به این تیراندازی اکشن داستان محور می‌آورد.

دانلود بازی Redfall برای کامپیوتر | گیمباتو

شهر جزیره ای Redfall، در ایالت ماساچوست، تحت محاصره لژیونی (لشکری) از خون آشام ها است که جلوی نور خورشید را گرفته اند و ارتباط شهروندان را با دنیای بیرون قطع کرده اند. دنیایی باز را کاوش کنید و در کمپین داستانی عمیق غوطه ور شوید و رمز و راز ظاهر خون آشام ها را کشف کنید. با تعداد انگشت شماری از بازماندگان در برابر موجوداتی که شهر را تهدید به خونریزی تا سر حد خشک شدن می کنند متحد شوید.

دانلود بازی Redfall برای PC | گیمباتو

Redfall گزینه‌های تک نفره و چند نفره را به‌طور یکپارچه ترکیب می‌کند و به بازیکن اجازه می‌دهد تا به تنهایی وارد تاریکی شود یا برای حداکثر چهار نفر به‌صورت گروهی به‌عنوان یک گروه همکاری کند. هم تیمی ها می توانند بارگیری های (لود اوت های) قهرمانی مختلف را امتحان کنند و نقاط قوت خود را برای یافتن راه حل های خلاقانه برای آخرالزمان خون آشام ها ترکیب کنند. شما زرادخانه ای از تسلیحات تخصصی را جمع آوری می کنید و شخصیت خود را با ارتقاء و توانایی های منحصر به فرد مطابق با سبک بازی خود برای تفنگ های آتشین، مبارزات مخفی کاری و هر چیزی که در میان است، سفارشی سازی می کنید.

دانلود بازی Redfall برای پی سی | گیمباتو

Redfall یک تجربه واقعی Arkane است که در دنیایی غنی اتفاق می‌افتد که چیزهای آشنا را با چیزهای خارق‌العاده ترکیب می‌کند. دنیای باز Redfall توسط طراحان ارشد که پشت پرده ی ساخت ایستگاه فضایی Talos I در بازی Prey و شهر Dunwall در بازی Dishonored بوده اند ساخته شده است. از مرکز شهر که زمانی شلوغ بود و جنگل‌های خالی از سکنه گرفته تا پیاده‌روی ساحلی تخریب‌شده و فراتر از آن، با کنار هم قرار دادن بسیاری از اسرار ردفال، از میان پاسگاه‌های فرقه‌گرا و فضاهای روانی فراطبیعی مبارزه و مسیر بازی را طی خواهید کرد. به شرط انتشار فایل قابل اجرا از این بازی مورد انتظار ، قطعاً اینجا در وبسایت گیمباتو آن را با شما کاربران مشتاق به تجربه ی آن به اشتراک خواهیم گذاشت.

Redfall.Banner4.LOGO

Coming Soon
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Coming Soon ??GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

به زودی Coming Soon

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
TBA TBA CPU
TBA TBA VGA
TBA TBA RAM
TBA TBA HDD
TBA TBA OS
TBA TBA Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی