logo.gamebato
خود رو برای آخرین ماجراجویی در ایتالیا و سر و کله زدن با انواع قفل های مکانیکی آماده کنید. در این سری هم باید معماها
امتیاز:
3.9/5
خود رو برای آخرین ماجراجویی در ایتالیا و سر و کله زدن با انواع قفل های مکانیکی آماده کنید. در این سری هم باید معماها و پازل ها رو یکی

The.House .of .Da .Vinci 3.banner1 1

در این بازی The House of Da Vinci 3 , دنیای رنسانس پر از پازل و معما را بیشتر کاوش کنید و پیام‌های مخفی را کشف کنید همچنین شگفتی‌های مکانیکی را آشکار سازید ، توطئه‌هایی که شامل قدرتمندترین افراد ایتالیا هستند را شناسایی کنید و نه تنها در فضا، بلکه در زمان نیز سفر کنید و برای همین خود رو برای آخرین ماجراجویی در ایتالیا آماده کنید چون باید با قفل های بسیار سخت مکانیکی و حتی فراتر از آن یعنی 3 بعدی دست و پنجه نرم کرده و از پس آن ها بربیاید.

دانلود بازی The House of Da Vinci 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی مجموعه ای از تمام ژانرها می باشد چون هم به حل معماها و پازل ها می پردازید و هم یک بازی تاریخی برای کامپیوتر می باشد که شما را در دل تاریخ فرو برده و سر از رمز و رازهای گذشته سر در می آورید و بالاتر از همه آن ها یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد که در انتظار شما می باشد. شما برای آخرین بار نقش شاگرد لئوناردو داوینچی , جاکومو رو بازی خواهید کرد که باید در طول زمان و مکان سفر کنید و محیط های اطرافش را کاوش بکنید و تمام معماها رو حل کرده و بازی رو به پایان برسانید و در نهایت متاسفانه به پایان این سه گانه افسانه ای خواهید رسید.

دانلود بازی The House of Da Vinci 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی کامپیوتر که در سال 2022 توسط کمپانی Blue Brain Games که 2 نسخه قبلی این دو بازی هم منتشر کرده است عرضه شد. آخرین نسخه این بازی را می توانید همین الان از سرورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و از گشت و گذار در ایتالیا لذت ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی