logo.gamebato
Mini Metro یک بازی شبیه سازی مینیمالیستی مترو در مورد طراحی شبکه های مترو کارآمد است. بازیکن باید دائماً طرح خط خود را دوباره طراحی
امتیاز:
3.9/5
Mini Metro یک بازی شبیه سازی مینیمالیستی مترو در مورد طراحی شبکه های مترو کارآمد است. بازیکن باید دائماً طرح خط خود را دوباره طراحی کند تا نیازهای یک شهر

دانلود بازی Mini Metro برای پی سی | گیمباتو

Mini Metro یک بازی استراتژی برای کامپیوتر با محوریت حل پازل می باشد که در آن بازیکنان وظیفه دارند یک شبکه حمل و نقل ریلی کارآمد برای یکی از چندین شهر قابل بازی بسازند. سبک بصری و رابط کاربری بازی به گونه ای طراحی شده است که شبیه نقشه های حمل و نقل مدرن با خطوط مستقیم و رنگ های پررنگ باشد. در طول بازی، ایستگاه‌هایی با «شکل‌های» مختلف به‌طور تصادفی و پیوسته روی نقشه قرار می‌گیرند، در حالی که مسافران به‌طور دوره‌ای به صورت اشکال کوچک‌تر در کنار ایستگاه‌ها ظاهر می‌شوند، شکل آنها با نوع ایستگاهی که باید به آن رسانده شوند ، مطابقت دارد.

دانلود بازی Mini Metro برای PC | گیمباتو

بازیکن باید ایستگاه ها را با خطوط راه آهن و قطارها وصل کند که در طول خطوط حرکت می کنند و به طور خودکار مسافران را در ایستگاه های مورد نظر خود بارگیری و تخلیه می کنند. بازیکنان باید به طور مداوم سیستم خود را تحت کنترل روزافزون گسترش دهند و پیکربندی مجدد کنند. ممکن است زمان برای تغییر مسیر خطوط یا تخصیص مجدد مجموعه قطارها در بین خطوط متوقف شود. رودخانه ها و اقیانوس ها روی نقشه باید با تعداد محدودی از تونل ها یا پل ها عبور کنند. به بازیکنان سهام و دارایی‌های اضافی اعطا می‌شود تا سیستم خود را هر هفته در بازی گسترش دهند، مانند تونل‌ها و پل‌ها، خطوط جدید و مبادلات، که ظرفیت ایستگاه و سرعت بارگیری/تخلیه را افزایش می‌دهد.

دانلود بازی Mini Metro برای کامپیوتر | گیمباتو

Mini Metro یک بازی ویدیویی استراتژی پازل است که توسط تیم توسعه مستقل نیوزلند Dinosaur Polo Club ساخته شده است. بازیکنان وظیفه دارند یک شبکه حمل و نقل ریلی کارآمد برای شهری که به سرعت در حال رشد است بسازند. سبک بصری بازی از رنگ های جسورانه و هندسه ساده برای تکرار ظاهر نقشه های حمل و نقل مدرن استفاده می کند. این بازی از یک سیستم صوتی رویه ای برای تولید صداها بر اساس اقدامات پخش کننده و شبکه حمل و نقل با الهام از آثار مینیمال موسیقی استفاده می کند. به روز ترین نسخه ی کامل منتشر شده از این بازی را می توانید به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی