Fury Unleashed یک پلتفرمر اکشن سرکش مبتنی بر ترکیب Combo است – هر کشتنی که به ثمر می‌رسانید ترکیب Combo شما را افزایش می‌دهد. به
Fury Unleashed یک پلتفرمر اکشن سرکش مبتنی بر ترکیب Combo است – هر کشتنی که به ثمر می‌رسانید ترکیب Combo شما را افزایش می‌دهد. به آستانه های خاصی برسید و

دانلود بازی Fury Unleashed برای پی سی | گیمباتو

Fury Unleashed با ترکیب الهام از پلتفرم‌های سرکش مدرن، مانند Dead Cells و Rogue Legacy، با خاطرات نوستالژیک از تیراندازان قدیمی پلتفرمر، مانند Contra و Metal Slug ساخته شد. صفحات یک کتاب مصور زنده را کاوش کنید که جوهر با ارزش ترین منبع شماست و هر اتاق یک پنل کمیک است. دریابید که چرا جان کوالسکی، نویسنده سری تحسین‌شده Fury Unleashed دچار بحران خلاقیت شده است و ببینید آیا می‌توانید به او کمک کنید تا با آن مقابله کند.

دانلود بازی Fury Unleashed برای PC | گیمباتو

دشمنان را آنقدر سریع بکشید تا خشم خود را آزاد کنید و بدون آسیب دیدن همه چیز سر راهتان را از بین ببرید. یاد بگیرید که بی عیب و نقص بازی کنید و کل بازی را در یک ترکیب حماسی شکست دهید! حالت سخت چالش برانگیز را انتخاب کنید، که مهارت های شما را در معرض آزمایش قرار می دهد – یا حالت آسان، که در آن می توانید پارامترهای سختی را به دلخواه تنظیم کنید. انفرادی بروید یا یک دوست را برای یک جلسه همکاری بیاورید.مهارت های قهرمان خود را برای مطابقت با سبک بازی خود انتخاب کنید، ظاهر آنها را سفارشی کنید یا حتی گرافیک چهره آنها را با گرافیک دلخواه خود جایگزین کنید!

دانلود بازی Fury Unleashed برای کامپیوتر | گیمباتو

با Fury Unleashed جهان‌هایی را کشف کنید که با ترکیبی از سطوح طراحی‌شده دستی و الگوریتم‌های تولید رویه‌ای ایجاد شده‌اند. بهترین آیتم ها را برای کمک به خودتان در بازی انتخاب کنید و زمانی که برای اجرای بعدی خود جان خود را از دست دادید، قفل ارتقاهای دائمی را باز کنید. بهترین آیتم‌ها را برای کمک به خودتان در طول بازی انتخاب کنید و زمانی که برای اجرا های بعدی جان خود را از دست دادید، قفل ارتقاهای دائمی را باز کنید. در صفحات کمیک بوک های متمایز بصری که هر کدام دشمنان خاص خود را دارند بازی کنید و در مجموع بر 40 رئیس غلبه کنید. همه اینها همراه با موسیقی متن حماسی ساخته شده توسط آدام اسکوروپا و کریستوف ویرزینکیویچ، سازندگان موسیقی The Witcher، Bulletstorm و Shadow Warrior 2. آخرین نسخهی منتشر شده از این بازی محبوب و دوست داشتنی را می توانید با استفاده از لینک مستقیم مندرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو ، با بالاترین سرعت ممکن دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی