logo.gamebato
بزرگتر و بهتر از همیشه، Company of Heroes 3 نبردهای نفس گیر را با انتخاب های استراتژیک عمیق تر در یک تئاتر جنگی خیره کننده مدیترانه ای ترکیب می کند. در Company of Heroes 3، هر نبرد به روایت داستانی می پردازد… داستان شما چیست؟!
امتیاز:
3.9/5
بزرگتر و بهتر از همیشه، Company of Heroes 3 نبردهای نفس گیر را با انتخاب های استراتژیک عمیق تر در یک تئاتر جنگی خیره کننده مدیترانه ای ترکیب می کند. در Company of Heroes 3، هر نبرد به روایت داستانی می پردازد… داستان شما چیست؟!

دانلود بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

Company of Heroes 3 ، فرنچایز استراتژی افسانه ای بازگشته است! Company of Heroes 3 بسته نهایی عمل، تاکتیک و استراتژی است. در گرماگرم نبردهای بی‌درنگ مسئولیت را به عهده بگیرید، سپس جایی که هر تصمیمی مهم است به عنوان یک ژنرال که کمپین کلی را هدایت می‌کند فرماندهی کنید. با استفاده از چهار حزب منحصر به فرد و گروه های نبرد بین المللی تماماً جدید، مخالفان خود را سرکوب و مغلوب کنید. فرماندهی نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و ایجاد خطوط تدارکات برای از بین بردن پیشروی های دشمن در نقشه ی جدید کمپین پویا – هیچ گاه هیچ دو میدان بازی شبیه هم نیستند! قبل از اینکه وارد اکشن نفس گیر چند نفره شوید، با سرعت خود در حالت های مبارزاتی تکنفره ی بازی، بازی کنید. داستان‌های ناگفته‌ای از یک تئاتر خیره‌کننده مدیترانه‌ای را کشف کنید که دارای محیط‌های تخریب‌پذیر نسل بعدی است که همگی توسط موتور اختصاصی اسنس موتور Relic ساخته شده است.

دانلود بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

Company of Heroes 3 نسل بعدی گیم پلی تاکتیکی تحسین شده را ارائه می کند. مکانیک‌های رزمی محبوب با ویژگی‌های گیم‌پلی جدید و معتبر برخورد می‌کنند و عمیق‌ترین تجربه تاکتیکی تا به امروز را به وجود می آورند. از حرکات جناحی متهورانه برای افشای زره های جانبی دشمن استفاده کنید، تمام مکانیک های جدید نفوذ پیاده نظام را تجربه کنید که به شما این امکان را می دهد تا واحدهای دشمن را از پادگان هایشان بیرون بکشید، و برای ارتقای خط دید خود و بدست آوردن دست برتر، بر ارتفاع مسلط شوید. Company of Heroes 3 یک بازی کامپیوتری استراتژیک در زمان واقعی (بلادرنگ) است که توسط Relic Entertainment توسعه یافته و توسط سگا برای منحصراً برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

دانلود بازی Company of Heroes 3 برای PC | گیمباتو

 این بازی دنباله‌ای بر Company of Heroes 2 است که دارای مکانیک‌ها و حالت‌های جدید است و در صحنه های نبرد ایتالیا و شمال آفریقا هنگام جنگ جهانی دوم جریان دارد. در Company of Heroes 3، بازیکنان نقش نیروهای متفقین را در طول تهاجم خود به ایتالیا و نیروهای محور در کمپین شمال آفریقا بر عهده می گیرند. این بازی دارای ویژگی‌های جدید منحصر برای این سری مانند سیستم مکث تاکتیکی است که به بازیکن اجازه می‌دهد ، نبرد را متوقف کند و با نوبت گذاری دستورات در هنگام توقف بازی پس از از سرگیری بازی آن دستورات شروع به انجام شدن کنند. Company of Heroes 3 همچنین دارای یک سیستم تخریب بهبودیافته است که به این عنوان امکان تخریب دانه‌ای بیشتری (مانند صحنه هایی که کاشی‌ها و آجرهای منفرد از ساختمان‌ها می‌ریزد !) می دهد. پارتیزان های ایتالیایی NPC های متحدی هستند که می توانند روی نقشه از آنها استفاده کرد یا در طول نبردها به آن ها دعوت شوند. داستان بازی پویا است و تعامل بازیکن با فرماندهان مختلف بازی می تواند پایان داستان را تحت تاثیر قرار دهد. اطمینان می دهیم به محض انتشار نسخه ای قابل قبول از این استراتژی دوست داشتنی آن را در همین صفحه از وبسایت گیمباتو با شما به اشتراک بگذاریم.

Company.of .Heroes.3.Banner4.LOGO 1

Coming Soon
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Coming Soon ??GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

به زودی Coming Soon

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i7 8th-gen or AMD Ryzen desktop processor with 8 cores @ 3GHz or equivalent performance Intel i5 6th-gen or AMD Ryzen desktop processor with 4 cores @3GHz, or equivalent performance CPU
NVIDIA GeForce GTX 1660, AMD Radeon RX 5600, or equivalent performance NVIDIA GeForce GTX 950, AMD Radeon R9 370, or equivalent performance VGA
16GB 8GB RAM
40GB 40GB HDD
Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی