logo.gamebato
The Gunk، داستان رانی را روایت میکند، بخشی از دو نفر از مسافران فضایی ما، که در تلاش برای کسب درآمد هستند تا سیاره‌ای دست‌نخورده
امتیاز:
3.9/5
The Gunk، داستان رانی را روایت میکند، بخشی از دو نفر از مسافران فضایی ما، که در تلاش برای کسب درآمد هستند تا سیاره‌ای دست‌نخورده مملو از حیات را پیدا

دانلود بازی The Gunk برای پی سی | گیمباتو

The Gunk یک بازی اکشن برای کامپیوتر با محوریت ماجراجویی داستان محور می باشد که از منظر سوم شخص بازی می شود. در بازی، بازیکن کنترل رانی را بر عهده می گیرد، یک لاشخور که به همراه شریک زندگی خود Becks به یک سیاره بیگانه رسیده است. این سیاره بیگانه دارای بیوم های مختلفی مانند دره ها، جنگل ها و غارها است، اما زمین ها توسط یک انگل لجن مانند سیاه به نام Gunk که به طور فعال به محیط زیست و حیات وحش آن آسیب می رساند، تخریب شده است.

دانلود بازی The Gunk برای PC | گیمباتو

رانی مجهز به یک دستکش برقی است که می توان از آن برای مکیدن گانک استفاده کرد و به طور موثر محیط اصلی را بازیابی کرد. همچنین ممکن است بازیکنان نیاز به مبارزه با هیولاهای فاسد داشته باشند. هنگامی که گانک برداشته می شود، حیات وحش رشد می کند و بازیکن می تواند از اسکنر Rani برای اسکن محیط و کسب اطلاعات بیشتر در مورد جهان استفاده کند. تمام یافته ها در یک دفترچه ثبت می شود که بازیکنان می توانند در هر زمان آنان را بخوانند.

دانلود بازی The Gunk برای کامپیوتر | گیمباتو

The Gunk یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Image & Form توسعه یافته و توسط انتشارات Thunderful منتشر شده است. این بازی در 16 دسامبر 2021 برای ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شد. این بازی با توجه به جمع‌آوری نقد متاکریتیک، نقدهای “مختلط یا متوسط” دریافت کرد. نسخه ی کامل و فشرده سازی شده ی منتشره از این بازی به همراه به روزرسانی مخصوص آن به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک های مستقیم زیر با شما کاربران گرامی وبسایت گیمباتو به اشتراک گذاشته شده و شما عزیزان می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده سپس به آسانی آن را نصب ، به روز رسانی و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی