تجربه ای خاص در جهنم با بازی Metal: Hellsinger. نصف انسان و نصف شیطان هستید و در جهنم به دنبال صدای از دست رفته خود
تجربه ای خاص در جهنم با بازی Metal: Hellsinger. نصف انسان و نصف شیطان هستید و در جهنم به دنبال صدای از دست رفته خود میگردید. انتقام جلوی چشمانتان را

دانلود بازی Metal: Hellsinger برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Metal: Hellsinger با شخصیتی همراه شوید که بخشی آدم و بخشی دیگرش دیو است. او صدای خود را از دست داده و حال میخواهد آن را پس بگیرد. به دل جهنم بزنید، اسلحه های خفن خود را آماده کرده و در آنجا با شیاطین و موجودات پلید مبارزه کنید. دلیل همه این مبارزات این است که خود را برای مبارزه اصلی آماده کنید؛ قاضی سرخ منتظر شماست. بجنگید و انتقام صدای از دست رفته خود را بگیرید تا بتوانید از این جهنم، جان سالم بدر ببرید.

دانلود بازی Metal: Hellsinger برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اکشن کامپیوتری Metal: Hellsinger با ترکیب بی نظیر سبک اکشن و تخیلی و صدای پس زمینه، حس بسیار متفاوتی برای بازیکن بوجود می آورد. در بازی “پاز” جمجمه ای سخنگو که قدرت های ماورایی دارد همراه شما می آید و در ادامه مسیر به شما کمک خواهد کرد. ضربه هایی که میزنید و شلیک هایی که می کنید را با موسیقی پس زمینه هماهنگ کرده تا قدرت بیشتری بگیرید و امتیاز بیشتری کسب کنید. سلاح های خود را بروز کرده و از آخرین سطح هرکدام استفاده کنید. خود را برای سخت ترین مبارزه عمرتان آماده کنید و در آخر با قاضی سرخ روبرو شوید.

دانلود بازی Metal: Hellsinger برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Metal: Hellsinger یک بازی هیجان انگیز کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Funcom ساخته و در سال 2022 به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید خشم خود را با روشی بی خطر فروکش کنید همین حالا می توانید این بازی را از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی