کیک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در عرصه های مختلف واقعی با اهداف منحصر به فرد مبارزه کنید. بجنگید تا خوشمزه ترین کیک
کیک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در عرصه های مختلف واقعی با اهداف منحصر به فرد مبارزه کنید. بجنگید تا خوشمزه ترین کیک باشید! یک بازی چند نفره

دانلود بازی Cake Bash برای پی سی | گیمباتو

Cake Bash یک بازی کامپیوتری چند نفره است که در آن بازیکنان کیک هایی را کنترل می کنند که با یکدیگر رقابت می کنند تا توسط مشتری انتخاب شوند. 13 مینی بازی مختلف در Cake Bash وجود دارد. برخی از مینی‌بازی‌ها ممکن است شامل مبارزه کیک‌ها با یکدیگر با سلاح‌های نزدیک زن شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بر بقا متمرکز شوند. Get Tasty، حالت اصلی بازی، شاهد رقابت کیک‌ها در مجموعه‌ای تصادفی از بازی‌ها و مینی‌گیم‌های Bash است. مینی گیم هایی که در Get Tasty بازی می شوند برای همیشه باز می شوند.

دانلود بازی Cake Bash برای PC | گیمباتو

قبل از شروع یک مینی بازی، بازیکنان می توانند در مورد مکان یا بازی بعدی که می خواهند بازی کنند رای دهند. بازیکنانی که در راندها برنده می‌شوند سکه‌های شکلاتی جمع‌آوری می‌کنند که برای خرید رویه‌های کیک استفاده می‌شود. تاپینگ های خریداری شده هر کدام امتیازی را ارائه می دهند. کیکی که در پایان یک مسابقه بیشترین مواد را داشته باشد برنده است. بازیکنان می توانند پوسته های جدیدی را که به عنوان “طعم” کیک خود شناخته می شوند، باز کنند. کیک Bash را می توان با ربات ها نیز بازی کرد که می توان از آنها برای پر کردن جا های خالی نیز استفاده کرد.

دانلود بازی Cake Bash برای کامپیوتر | گیمباتو

Cake Bash یک بازی کامپیوتری چند نفره است که توسط High Tea Frog توسعه یافته و توسط Coatsink منتشر شده است. این بازی در 15 اکتبر 2020 برای ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر شد و بعداً در 19 نوامبر برای نینتندو سوییچ منتشر شد. در بازی، بازیکنان کیک هایی را کنترل می کنند که با یکدیگر رقابت می کنند تا توسط مشتری انتخاب شوند. High Tea Frog یک استودیوی مستقل مستقر در گیتسهد است که توسط سه کارمند سابق یوبی سافت تاسیس شده است. الهامات Cake Bash شامل بازی هایی مانند Crash Bash، Power Stone و Rayman Raving Rabbids است. Cake Bash به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. نسخه ی فوق فشرده سازی شده از این بازی دوست داشتنی و خوشمزه را از همین حالا می توانید با استفاده از لینک مستقیم موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی