logo.gamebato
A Hat in Time یک پلتفرمر جمع آوری سه بعدی است که در خود قهرمان دختر کوچکی با یک عالمه قلب (دل و جرأت) دارد ! با بچه ی کلاه به سر به جهان سفر کنید تا با دختر سبیلوی شیطانی رقابت کنید تا جهان را نجات دهید! توانایی های جدید پلتفرمینگ، حرکات رزمی بیشتر را باز کنید و حملات خود را با نشان هایی که به کلاه خود متصل شده اند، چاشنی آن کنید!
امتیاز:
3.9/5
A Hat in Time یک پلتفرمر جمع آوری سه بعدی است که در خود قهرمان دختر کوچکی با یک عالمه قلب (دل و جرأت) دارد ! با بچه ی کلاه به سر به جهان سفر کنید تا با دختر سبیلوی شیطانی رقابت کنید تا جهان را نجات دهید! توانایی های جدید پلتفرمینگ، حرکات رزمی بیشتر را باز کنید و حملات خود را با نشان هایی که به کلاه خود متصل شده اند، چاشنی آن کنید!

دانلود بازی A Hat in Time برای پی سی | گیمباتو

A Hat in Time یک بازی پلتفرمی کامپیوتر است که در یک محیط جهان باز و از منظر سوم شخص بازی می‌شود. سبک گیم پلی توسط چندین ویرایشگر شبیه به پلتفرم های Nintendo 64 مانند Super Mario 64 و Banjo-Kazoie توصیف شده است. بازیکن بین چهار سطح باز (به همراه 2 سطح اضافی از طریق محتوای قابل دانلود) حرکت می کند که می توان آزادانه و بدون محدودیت زمانی هر یک از آنها را کاوش کند. بازیکن می تواند آیتم های مختلف را جمع آوری کند، پازل ها را حل کند و از چتر یا چوب بیسبال برای مبارزه با دشمنان استفاده کند.

دانلود بازی A Hat in Time برای PC | گیمباتو

هدف اصلی جمع آوری Time Pieces است که 56 عدد از آن ها در بازی یافت می شود که با جمع آوری بیشتر سطوح اضافی را باز می کند. پس از شکست، دشمنان «Pons» را رها می‌کنند، ارزی که می‌توان از آن برای باز کردن چالش‌های اضافی و خرید نشان‌هایی استفاده کرد که توانایی‌های Hat Kid را افزایش می‌دهد. بازیکن می تواند توپ های نخ را در هر سطح جمع آوری کند، که می تواند به کلاه های جدید بخیه شود تا بپوشد. هر کلاه به بچه ی کلاه به سر توانایی متفاوتی مانند دویدن سریعتر یا دم کردن معجون های انفجاری را می دهد.

دانلود بازی A Hat in Time برای کامپیوتر | گیمباتو

A Hat in Time یک بازی پلتفرمی است که توسط استودیوی بازیسازی دانمارکی Gears for Breakfast توسعه یافته و توسط Humble Bundle منتشر شده است. این بازی با استفاده از Unreal Engine 3 توسعه یافته و از طریق یک کمپین Kickstarter تأمین مالی شده است، که در دو روز اول اهداف جمع آوری کمک های مالی خود را دو برابر کرد. این بازی در اکتبر 2017 برای macOS و Windows منتشر شد و دو ماه بعد توسط Humble Bundle برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی حول محور Hat Kid، دختری بیگانه است که تلاش می‌کند با بازیابی «تکه‌های زمان» از دست رفته، یک مجموعه درون بازی، به خانه‌اش بازگردد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی بدون نیاز به نصب موجود از این بازی به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار گرفته و شما کاربران گرامی از هم اینک می توانید آن را از طریق لینک های مستقیم دانلود با بالاترین سرعت ممکن دانلود نموده سپس بعد از استخراج از حالت فشرده سازی شده به اجرا و تجربه ی آن بپردازید.

نسخه Build 10496644 – P2P – پرتابل بدون نیاز به نصب
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.89GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 7 سال.

دارای میانگین نمرات 79 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
3.5GHz processor 3.0GHz processor CPU
VGA
8GB 4GB RAM
8GB 8GB HDD
Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 64-bit only Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 64-bit only OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی