داستان سرنوشت های پیوند خورده و یک عشق شکست خورده در دنیایی از هم پاشیده. همه آنها تلاش خواهند کرد تا از وحشت سنگرها که
داستان سرنوشت های پیوند خورده و یک عشق شکست خورده در دنیایی از هم پاشیده. همه آنها تلاش خواهند کرد تا از وحشت سنگرها که به دنبال همدم سگ وفادارشان

5737034557ef5b8c02c0e46513b98f90

در Valiant Hearts، زندگی همه این شخصیت ها در طول بازی به طور جدانشدنی در کنار هم قرار می گیرند. دوستی، عشق، فداکاری و تراژدی برای هر یک اتفاق می افتد زیرا آنها به یکدیگر کمک می کنند تا انسانیت خود را در برابر وحشت جنگ حفظ کنند. این بازی در اصل ، یک انیمیشن ماجراجویی کمیک است. در این بازی ماجراجویی احساسی که با لحن و سبک هنری منحصربه‌فرد ارائه می‌شود، از جنگل‌های سرسبز حومه فرانسه گرفته تا سنگرهای پر آب و مزارع برفی، به تاریخ برگردید.

دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War برای Pc | گیمباتو

ترکیبی از اکتشاف، اکشن و پازل

وارد عمل شوید و با حل پازل یا عبور از خطوط دشمن به قهرمانان خود کمک کنید تا از جنگ بزرگ جان سالم به در ببرند… یک ماجراجویی تاثیرگذار و خنده دار را تجربه کنید.

داستان های این دلاوران را دنبال کنید…

گم شده در وسط سنگر، هر یک از این شخصیت ها را بازی کنید و به یک سرباز جوان آلمانی کمک کنید تا عشق خود را پیدا کند!

… و سگ همدم وفادار آنها

با کمک حس بویایی سگی همراه قابل اعتماد خود، او را از موانع سیم خاردار و سوراخ های صدف بفرستید تا معماها را حل کند یا از دشمنان دوری کند… به او تکیه کنید: این سگ بهترین دوست شما خواهد بود!

دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War برای Pc | گیمباتو

Valiant Hearts: The Great War یک بازی ماجراجویی پازلی است که در سال 2014 توسط Ubisoft Montpellier توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی در ژوئن 2014 برای کامپیوتر های شخصی با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی که در طول جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد، داستان‌های درهم تنیده چهار قهرمان داستان را روایت می‌کند که همگی تحت تأثیر جنگ قرار گرفته‌اند و شما با هر یک وقت می‌گذرانید. آنها عبارتند از – آنا: یک بلژیکی به دنبال پدرش، فردی: یک سرباز آمریکایی، امیل: پدر شوهر کارل که فرانسوی است و کارل: یک جوان آلمانی که با دختر امیل ازدواج کرده است. Valiant Hearts با ترکیب بسیاری از جنبه‌های جنگ جهانی اول مانند بقا، فداکاری و دوستی، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. بازیکنان با تعامل با اشیا و افراد مختلف پازل ها را حل می کنند. همچنین شخصیت ها توسط سگی به نام والت همراهی می شوند که به بازیکنان کمک می کند تا معماها را حل کنند. آیتم های کلکسیونی که در هر فصل پنهان شده اند حقایقی را در مورد جنگ نشان می دهند. این بازی خوش ترکیب و منحصر به فرد، به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت دریافت ممکن، هم اکنون بر روی این صفحه از وبسایت گیمباتو قرار گرفته تا مشتاقان آن در کوتاه ترین فرصت به آن دست یابند.

دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War برای کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی