logo.gamebato
داستان سرنوشت های پیوند خورده و یک عشق شکست خورده در دنیایی از هم پاشیده. همه آنها تلاش خواهند کرد تا از وحشت سنگرها که به دنبال همدم سگ وفادارشان هستند جان سالم به در ببرند.
امتیاز:
3.9/5
داستان سرنوشت های پیوند خورده و یک عشق شکست خورده در دنیایی از هم پاشیده. همه آنها تلاش خواهند کرد تا از وحشت سنگرها که به دنبال همدم سگ وفادارشان هستند جان سالم به در ببرند.

5737034557ef5b8c02c0e46513b98f90

در Valiant Hearts، زندگی همه این شخصیت ها در طول بازی به طور جدانشدنی در کنار هم قرار می گیرند. دوستی، عشق، فداکاری و تراژدی برای هر یک اتفاق می افتد زیرا آنها به یکدیگر کمک می کنند تا انسانیت خود را در برابر وحشت جنگ حفظ کنند. این بازی در اصل ، یک انیمیشن ماجراجویی کمیک است. در این بازی ماجراجویی احساسی که با لحن و سبک هنری منحصربه‌فرد ارائه می‌شود، از جنگل‌های سرسبز حومه فرانسه گرفته تا سنگرهای پر آب و مزارع برفی، به تاریخ برگردید.

دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War برای Pc | گیمباتو

ترکیبی از اکتشاف، اکشن و پازل

وارد عمل شوید و با حل پازل یا عبور از خطوط دشمن به قهرمانان خود کمک کنید تا از جنگ بزرگ جان سالم به در ببرند… یک ماجراجویی تاثیرگذار و خنده دار را تجربه کنید.

داستان های این دلاوران را دنبال کنید…

گم شده در وسط سنگر، هر یک از این شخصیت ها را بازی کنید و به یک سرباز جوان آلمانی کمک کنید تا عشق خود را پیدا کند!

… و سگ همدم وفادار آنها

با کمک حس بویایی سگی همراه قابل اعتماد خود، او را از موانع سیم خاردار و سوراخ های صدف بفرستید تا معماها را حل کند یا از دشمنان دوری کند… به او تکیه کنید: این سگ بهترین دوست شما خواهد بود!

دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War برای Pc | گیمباتو

Valiant Hearts: The Great War یک بازی ماجراجویی پازلی است که در سال 2014 توسط Ubisoft Montpellier توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی در ژوئن 2014 برای کامپیوتر های شخصی با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی که در طول جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد، داستان‌های درهم تنیده چهار قهرمان داستان را روایت می‌کند که همگی تحت تأثیر جنگ قرار گرفته‌اند و شما با هر یک وقت می‌گذرانید. آنها عبارتند از – آنا: یک بلژیکی به دنبال پدرش، فردی: یک سرباز آمریکایی، امیل: پدر شوهر کارل که فرانسوی است و کارل: یک جوان آلمانی که با دختر امیل ازدواج کرده است. Valiant Hearts با ترکیب بسیاری از جنبه‌های جنگ جهانی اول مانند بقا، فداکاری و دوستی، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. بازیکنان با تعامل با اشیا و افراد مختلف پازل ها را حل می کنند. همچنین شخصیت ها توسط سگی به نام والت همراهی می شوند که به بازیکنان کمک می کند تا معماها را حل کنند. آیتم های کلکسیونی که در هر فصل پنهان شده اند حقایقی را در مورد جنگ نشان می دهند. این بازی خوش ترکیب و منحصر به فرد، به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت دریافت ممکن، هم اکنون بر روی این صفحه از وبسایت گیمباتو قرار گرفته تا مشتاقان آن در کوتاه ترین فرصت به آن دست یابند.

دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War برای کامپیوتر

نسخه RELOADED
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.22GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

انجام این بازی به افراد بالای 12 سال توصیه گردیده است.

دارای میانگین امتیازات 79 از 100 در تارنمای منتقدین متاکریتیک. (که برای یک بازی یوبی سافت عجیبه!)

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core 2 Duo E4400 @ 2.0 GHz or AMD Athlon64 X2 3800+ @ 2 GHz Intel Pentium IV 630 @ 3.0 GHz or AMD Athlon64 3000 + @ 1.8 GHz CPU
NVidia GeForce 9600GT or higher, AMD Radeon HD3850 or higher (512MB VRAM with Shader Model 4.0) nVidia GeForce 8800 GT or AMD Radeon HD2900 XT (512MB VRAM) VGA
2GB 2GB RAM
2GB 2GB HDD
Windows XP SP3 or Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions) Windows XP SP3 or Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions) OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی