logo.gamebato
Age of Empires III: Definitive Edition جشن یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای استراتژی بلادرنگ را با گرافیک و موسیقی بازسازی‌شده، همه برنامه‌های توسعه‌دهنده قبلی منتشر شده و محتوای کاملاً جدید تکمیل می‌کند تا برای اولین بار از آن لذت ببرید.
امتیاز:
3.9/5
Age of Empires III: Definitive Edition جشن یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای استراتژی بلادرنگ را با گرافیک و موسیقی بازسازی‌شده، همه برنامه‌های توسعه‌دهنده قبلی منتشر شده و محتوای کاملاً جدید تکمیل می‌کند تا برای اولین بار از آن لذت ببرید.

دانلود بازی Age of Empires III: Definitive Edition برای پی سی | گیمباتو

Age of Empires III: Definitive Edition جشن یکی از محبوب ترین فرنچایزهای استراتژی بلادرنگ را به شکلی قطعی با ویژگی های پیشرفته و گیم پلی مدرن تکمیل می کند. با گرافیک خیره کننده 4K Ultra HD و با موسیقی متن کاملا بازسازی شده به تمدن های قدرتمند از سراسر اروپا و آمریکا فرمان دهید یا به میدان های نبرد آسیا بپرید. عناصر اصلی گیم پلی به شدت با نسخه اصلی به اشتراک گذاشته شده است، اما نسخه قطعی بر اساس آن ساخته شده است. ریمستر شامل گرافیک‌های جدید 4K Ultra HD، دارایی‌های سه بعدی بازسازی‌شده، انیمیشن‌های تخریب بهبودیافته در ساختمان‌ها، حالت تماشاگر، رابط کاربری بازنگری‌شده و مقیاس‌پذیر، پشتیبانی مود، بازی چندنفره آنلاین جدید مبتنی بر سرور با پخش شبکه‌ای، نقشه‌های جدید و صداها و موسیقی بازسازی‌شده است.

دانلود بازی Age of Empires III: Definitive Edition برای PC | گیمباتو

این بازی دارای دو تمدن جدید: اینکاها و سوئدی ها با دو حالت بازی جدید: هنر جنگ و نبردهای تاریخی می باشد. این بازی همچنین شامل تمام الحاقات قبلی از بازی اصلی (The WarChiefs، The Asian Dynasties) است. هوش مصنوعی بهبود یافت و به بازی یک سطح دشواری جدید به نام حالت “افراطی” اضافه شد. تعداد تقلب های استفاده شده توسط هوش مصنوعی در بازی اصلی کاهش یافت. هوش مصنوعی جدید اکنون می‌تواند ریزمدیریت کند، در انتخاب واحدها، خواندن نقشه، خواندن ارتش حریف، ساخت ترکیب‌های کامل ارتش، عقب‌نشینی از نبردهای شکست‌خورده و تاکتیک‌های ضربه و فرار در بالاترین سطوح نسبت به پیش بسیار بهتر است.

دانلود بازی Age of Empires III: Definitive Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

Age of Empires III: Definitive Edition یک بازی استراتژیک کامپیوتری بلادرنگ است که توسط Tantalus Media و Forgotten Empires توسعه یافته و توسط استودیو Xbox Game منتشر شده است. این یک ریمستر از بازی Age of Empires III در سال 2005 است که پانزدهمین سالگرد نسخه اصلی را جشن می گیرد. ویژگی‌های بصری بهبود یافته، موسیقی متن بازسازی‌شده، دو حالت بازی جدید، و چهار تمدن جدید، به‌علاوه محتوای قابل دانلود با مضمون آفریقایی و مدیترانه‌ای از ژوئن 2022 بخشی از امتیازات تازه ی این بازی به شما می روند. توسعه مدیترانه ای ایتالیایی ها را به عنوان یک تمدن قابل بازی معرفی می کند که برای نسخه اصلی بازی برنامه ریزی شده بود اما ظاهر نشد. این نسخه شامل تمام الحاقات قبلی از بازی اصلی است. با استفاده از لینک های زیر می توانید این بازی محبوب را با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده سپس به آسانی آن را نصب ، به روزرسانی و نهایتاً اجرا نمائید.

دانلود به روزرسانی های بازی
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 200MB Download
نسخه v13.27885 – MULTi13 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 1.48GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 12 سال.

دارای میانگین امتیازات 75 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5-3300 @ 3.0GHz or AMD FX-8350 or equivalent with an average CPU Passmark score of 4100 or better Intel i3-2105 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 973 with an average CPU Passmark score of 1830 or better CPU
GeForce GTX 980 or Radeon R9 Fury or equivalent with an average Passmark G3D Mark of 9500 or better @1080p GeForce GT 430, Radeon HD 5570, or Intel HD 4400 with an average Passmark G3D Mark of 570 or better @720p VGA
16GB 8GB RAM
42GB 42GB HDD
Windows 10 version 18362.0 or higher Windows 10 version 18362.0 or higher OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی