logo.gamebato
Taur یک بازی علمی تخیلی اکشن و استراتژیک است. پرایم کانن را کنترل کنید و تمام سلاح ها و توانایی های قدرتمند آن را باز
امتیاز:
3.9/5
Taur یک بازی علمی تخیلی اکشن و استراتژیک است. پرایم کانن را کنترل کنید و تمام سلاح ها و توانایی های قدرتمند آن را باز کنید. همانطور که برای محافظت

دانلود بازی Taurبرای پی سی | گیمباتو

بازی Taur در جهانی به نام Taurea، دنیای خانه برای Taurea-droid های پیشرفته از لحاظ فنی، بازی می شود. این پهپادها توسط گروه دشمن Imperion که بخش عمده ای از کهکشان را کنترل می کند، تهدید می شوند. بازیکن قرار است تهاجم امپراتوری را متوقف کند و ارباب مهاجمان روباتیک را نابود کند. بازیکن فرمانده “پریم کانن” است و باید ماموریت هایی را با انواع مختلف دشمنان با تاکتیک های خاص انجام دهد، برخی به عنوان مثال مبتنی بر موج هستند و برخی دیگر در استراتژی و شیوه رفتار خود تهاجمی تر هستند.

دانلود بازی Taurبرای PC | گیمباتو

بازیکن توانایی کنترل 360 درجه بر روی پرایم کانن را دارد که در ابتدای بازی مجهز به تفنگ ریلی است و در نهایت می توان آن را ارتقا داد تا حاوی لیزر، موشک های زمین به هوا، حرکت آهسته محدود و سایر تجهیزات مخرب… پرایم کانن مجهز به یک سلاح اولیه و ثانویه است که می تواند به طور همزمان شلیک شود. بعداً در بازی، بازیکن فرصتی برای ساخت برج‌های کوچک‌تر در اطراف پرایم کانن پیدا می‌کند که می‌تواند برای قدرت شلیک در نبرد استفاده شود.

دانلود بازی Taurبرای کامپیوتر | گیمباتو

Taur یک بازی علمی تخیلی کامپیوتری با محوریت اکشن و استراتژیک می باشد که توسط استودیوی سوئدی Echo Entertainment ساخته و منتشر شده است که در 20 فوریه 2020 منتشر شده است. این بازی از سبک دفاع از برج الهام گرفته شده است و استراتژی را با بقای موجی ترکیب می کند. تاور به طور کلی نقدهای متفاوتی از منتقدان بازی های ویدیویی دریافت کرد. به روز ترین نسخه ی بدون نیاز به نصب منتشر شده از این بازی را تنها با یک کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود مندرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس بعد از استخراج آن از حالت فشرده سازی شده به اجراء و تجربه ی آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی