logo.gamebato
فراتر از شهر Torchlight، دنیایی نهفته است که پر از ماجراجویی و رمز و راز است. در آنجا، شما با Destroyer ملاقات می کنید و
امتیاز:
3.9/5
فراتر از شهر Torchlight، دنیایی نهفته است که پر از ماجراجویی و رمز و راز است. در آنجا، شما با Destroyer ملاقات می کنید و به زودی در سراسر قاره

دانلود بازی Torchlight II برای PC | گیمباتو

ماجراجویی در Torchlight II ادامه دارد. اکشن نقش آفرینی برنده ی جایزه بازگشته، بزرگتر و بهتر از همیشه! Torchlight II تا لبه با سطوح تصادفی، دشمنان و غارت پر شده است. Torchlight II که تمام طعم و هیجان نسخه اصلی را به تصویر می‌کشد، جهان را گسترش می‌دهد و ویژگی‌هایی را اضافه می‌کند که بازیکنان بیشتر از همه می‌خواهند، از جمله حالت های چند نفره آنلاین و LAN. بار دیگر سرنوشت جهان در دستان شماست.

دانلود بازی Torchlight II برای کامپیوتر | گیمباتو

مانند Torchlight اصلی، Torchlight II دارای سیاه چال هایی است که به طور تصادفی برای کاوش توسط بازیکن ایجاد می شوند که شامل انواع مختلفی از هیولاها برای مبارزه برای تجربه و غارت است. Torchlight II همان گیم پلی بازی قبلی خود را حفظ می کند، اما دارای مناطق زمینی با شهرهای مرکزی متعدد و کمپین طولانی تر است. از دیگر ویژگی های جدید می توان به چرخه های زمانی از روز، جلوه های آب و هوا و رابط کاربری بازطراحی شده اشاره کرد. همچنین بر خلاف بازی اول، برخی از سلاح ها و زره ها تنها توسط کلاس های خاصی قابل استفاده هستند. با توانایی دنبال کردن ساخت‌های منحصربه‌فرد مختلف و سفارشی‌سازی تعداد تقریباً نامحدودی از جادوها، تجهیزات و سلاح‌ها، منجر به مبارزات پیچیده می‌شود.

دانلود بازی Torchlight II برای پی سی | گیمباتو

Torchlight II یک بازی کامپیوتری نقش‌آفرینی خزنده در سیاهچال است که توسط Runic Games برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای برای Torchlight است و دارای پشتیبانی از چند نفره همتا به همتا و قابلیت‌های مودینگ پیشرفته است. این بازی در 2 فوریه 2015 برای OS X و در 4 مارس 2015 برای لینوکس منتشر شد. پورت ها برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 3 سپتامبر 2019 منتشر شد و توسط Panic Button توسعه یافت. Torchlight II در یک دنیای فانتزی اتفاق می افتد که در آن شخصیت بازیکن می تواند هر یک از چهار کلاس باشد که هر کدام دارای مهارت ها و توانایی های متفاوتی هستند. داستان با تخریب شهر Torchlight به دست کیمیاگر از بازی اول شروع می شود و شخصیتی را دنبال می کند که رد تخریب باقی مانده در پی کیمیاگر را دنبال می کند و او در جستجوی درمانی برای بیماری خود است که او را مجنون کرده… آخرین به روز رسانی هر دو نسخه ی معتبر منتشر شده از سوی PROPHET و یا GOG، در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده ، تا شما کاربران مشتاق به انجام و تجربه ی آن بتوانید با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها آن را دانلود کرده، سپس به آسانی نصب و راه اندازی نمائید.

Torchlight.II .Banner4.LOGO

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی