به شهر راکی ​​دهه 90 خوش آمدید! دزدی کنید، غارت کنید و به سمت قله دنیای جنایتکار بروید! امپراتوری جنایتکارانه خود را در کمپین تک
به شهر راکی ​​دهه 90 خوش آمدید! دزدی کنید، غارت کنید و به سمت قله دنیای جنایتکار بروید! امپراتوری جنایتکارانه خود را در کمپین تک نفره سرکش-لایت بسازید یا خدمه

دانلود بازی Crime Boss: Rockay City برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Crime Boss: Rockay City شما به عنوان یک رئیس جرم و خلافکار در شهر Rockay City حضور دارید. در این بازی شما باید از طریق انجام مأموریت‌های مختلف، تجارت مواد مخدر، سرقت بانک و بسیاری دیگر از فعالیت‌های جنایی، به تقویت قدرت و تسلط خود بر شهر بپردازید. از شخصیت‌های مختلف در بازی استفاده کنید، خودروهای لوکس و سلاح‌های پیشرفته را تجهیز کنید و با رقبا و حریفان خود روبرو شوید. 

دانلود بازی Crime Boss: Rockay City برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Crime Boss: Rockay City که یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد ، شما با انجام مأموریت‌های مختلف، کسب امتیاز و پول، تقویت شخصیت‌های خود و تسلط بر شهر افزایش قدرت و توانایی شخصیت‌های خود را بهبود می‌دهید. هر شخصیت در بازی دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های منحصر به فردی است که می‌توانید با پیشرفت در بازی، آنها را تقویت کنید. دشمنان در بازی Crime Boss: Rockay City نیز دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های متفاوتی هستند که با پیشرفت در بازی، به دشمن‌های قدرتمند‌تری برمی‌خورید. شما باید با استفاده از استراتژی‌های مناسب و استفاده از سلاح‌های قدرتمند، بتوانید با دشمنان روبرو شده و آن‌ها را شکست دهید.با پیشرفت در بازی و تسلط بر مهارت‌های خود، می‌توانید به یک رئیس جرم قدرتمند و تسلط‌آمیز تبدیل شوید و شهر Rockay City را به دست خود درآورید.

دانلود بازی Crime Boss: Rockay City برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Crime Boss: Rockay City یک بازی در سبک بازی سرقت مانند PAYDAY 2 می باشد این بازی دارای گیم پلی بسیار سریع می باشد و تیراندازی های بسیار سریع و هیجان انگیزی در این بازی رخ می دهد. این بازی را شرکت بازی INGAME STUDIOS ساخته است و آن را توسعه داده است و کمپانی بازی سازی 505 Games آن را در تاریخ 18 ژوئن سال 2024 به بازار عرضه کرده است. این بازی نتوانسته است نظر منتقدان را به خودش جلب کند و نمره ی خوبی از آن ها دریافت کند. اما کاربران کم و بیش از خرید این بازی ابراز خرسندی کرده اند. این بازی در ژانرهای اکشن , تیراندازی , مخفی کاری , جنایی , مبارزه ای می باشد. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 5, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S منتشر شده است. شما کاربران عزیز می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را به راحتی نصب و اجرا کنید و در این شهر به هیچ بانک و جواهر فروشی رحم نکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی