logo.gamebato
در این بازی، شما نمونه اولیه، الکس مرسر، مردی فاقد حافظه هستید که مجهز به توانایی های شگفت انگیز تغییر شکل است و در راه
امتیاز:
3.9/5
در این بازی، شما نمونه اولیه، الکس مرسر، مردی فاقد حافظه هستید که مجهز به توانایی های شگفت انگیز تغییر شکل است و در راه خود به سمت قلب توطئه

 

در Prototype به معنی نمونه اولیه، شما الکس مرسر، مردی فاقد حافظه هستید که مجهز به توانایی های شگفت انگیز تغییر شکل است و در راه خود به سمت قلب توطئه ای که شما را به عنوان یک نمونه اولیه ایجاد کرده است، همه چیز را شکار می کنید، تا مسئولین این اتفاق را وادار به بازپرداخت کنید.

مبارزه به همراه تغییر شکل، سریع و مرگبار:

بدن خود را با توجه شرایط موجود دوباره پیکربندی کنید. از پنجه ها تا تیغه ها و چکش ها و شلاق ها، سلاح مناسب را برای موقعیت موجود انتخاب کنید. بدن خود را به منظور دفاع به یک سپر یا زره تغییر دهید یا از قدرت های حسی پیشرفته (دید حرارتی، دید آلوده) برای ردیابی دشمنان خود استفاده کنید. 

دانلود بازی Prototype برای کامپیوتر | گیمباتو

حرکت و چابکی بیش از حد:

به طور یکپارچه و روان از ساختمانی به ساختمان دیگر متصل شوید، از دیوارها بالا بکشید، از روی اتومبیل ها و هر چیزی که در مسیرتان است بپرید. پارکور تطبیقی به شما امکان می دهد آزادانه در محیط های جهان باز شهر نیویورک حرکت کنید.

توانایی های منحصر به فرد پنهان شدن:

هر کسی را در هر زمان مصرف کنید، ظاهر آنها را به خود بگیرید و خاطرات و توانایی های خاص او را فرض کنید.

داستان عمیق و توطئه محور:

بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار شوید… فقط قدرت های مرموز و پیوندی به شهری در آیداهو. به اسرار منشأ خود، ماهیت واقعی قدرت خود و نقش خود در یک توطئه 40 ساله در حال ساخت بپردازید…

دانلود بازی Prototype برای کامپیوتر | گیمباتو

Prototype (به شکل [PROTOTYPE]) یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی در سال ۲۰۰۹ است که توسط رادیکال انترتینمنت توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. Prototype در ژوئن 2009 برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز (کامپیوتر های شخصی) منتشر شد. در Prototype، بازیکنان یک تغییر شکل دهنده ی مبتلا به فراموشی به نام الکس مرسر را کنترل می کنند که تلاش می کند شیوع ویروسی به نام Blacklight را در منهتن متوقف کند، که افراد را به هیولاهای قدرتمند و خشن تبدیل می کند. الکس همچنین تلاش می کند تا گذشته اسرارآمیز خود را در حالی که هم با ارتش ایالات متحده و هم با نیروهای عملیات سیاه پوست به نام Blackwatch درگیر می شود، کشف کند. خارج از داستان اصلی، بازیکنان می توانند آزادانه دنیای باز بازی را کشف کنند و در چندین فعالیت جانبی مختلف شرکت کنند. پروتوتایپ بی شک در زمان خود، از محبوب ترین های موجود بود. آخرین نسخه ی موجود از این بازی نوآورانه از طریق همین صفحه در دسترس کاربران قرار داده شده، تا اون رو از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو، به صورت مستقیم و با بالا ترین سرعت ممکن دانلود و نصب نمایند.

دانلود بازی Prototype برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی