logo.gamebato
ENDLESS Legend یک بازی استراتژی فانتزی نوبتی 4X ارائه شده توسط سازندگان ENDLESS Space و Dungeon of the ENDLESS می باشد. تمام جنبه های تمدن خود را در حالی که در تلاش برای نجات دنیای خانه خود Auriga هستید، کنترل کنید. افسانه خود را بسازید!
امتیاز:
3.9/5
ENDLESS Legend یک بازی استراتژی فانتزی نوبتی 4X ارائه شده توسط سازندگان ENDLESS Space و Dungeon of the ENDLESS می باشد. تمام جنبه های تمدن خود را در حالی که در تلاش برای نجات دنیای خانه خود Auriga هستید، کنترل کنید. افسانه خود را بسازید!

دانلود بازی ENDLESS Legend برای پی سی | گیمباتو

ENDLESS Legend یا به فارسی افسانه بی پایان یک بازی استراتژی 4X مبتنی بر نوبت است که در آن بازیکنان کنترل یک جناح فانتزی را برای ایجاد یک امپراتوری از طریق اکتشاف، فتح، دیپلماسی و تحقیق در دست می گیرند. بازی در سرزمین Auriga اتفاق می‌افتد، با طرح‌بندی خشکی‌ها و اکوسیستم‌های آن به‌صورت تصادفی در هر بازی، که بر روی نقشه‌ای مدل‌مانند از یک شبکه شش ضلعی نشان داده می‌شود. نقشه پر از زمین های مختلفی است که هر کدام از بیوم های موجود در جهان تشکیل شده است که بر واحدهای بازیکن تأثیر می گذارد.

دانلود بازی ENDLESS Legend برای PC | گیمباتو

کاشی‌ها و طرح‌بندی آن‌ها همگی به‌طور تصادفی ایجاد می‌شوند تا با هر بازی جداگانه، یک دنیای قابل پخش منحصر به فرد ایجاد کنند. Fog of war فضای بازی را که نیاز به کاوش توسط واحدهای بازیکن برای یافتن منابع، جناح های کوچک و نژادهایی دارد می پوشاند و بازیکنان باید از آنها استفاده کنند تا از آنها برای سود بردن به امپراطوری های در حال رشد خود استفاده کنند. بر خلاف سایر بازی های 4X، نقشه جهانی Endless Legend از مناطق جداگانه تشکیل شده است. هنگامی که یک شهر برای اولین بار در داخل مرزهای یک منطقه ایجاد شد، کل منطقه بخشی از قلمرو و کنترل یک جناح می شود.

دانلود بازی ENDLESS Legend برای کامپیوتر | گیمباتو

Endless Legend یک بازی استراتژیک کامپیوتری فانتزی 4X است که توسط Amplitude Studios توسعه یافته و توسط Iceberg Interactive برای Microsoft Windows و Mac OS X در سپتامبر 2014 منتشر شده است. هدف از این بازی تسلط بر دنیای Auriga با یکی از چهارده نژاد/جنبه از طریق دیپلماسی یا جنگ در حین توسعه فناوری های جدید، کاوش در سرزمین های جدید و تأسیس شهرهای جدید است. Endless Legend دومین بازی ساخته شده توسط استودیو Amplitude در سری عناوین Endless است که پس از Endless Space ساخته شده است. این بازی بعداً توسط سگا پس از خرید استودیو Amplitude منتشر شد. به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی که به صورت فشرده سازی در دسترس شما کاربران گرامی قرار داده شده را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.8.52 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 851MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 12 سال.

دارای میانگین نمرات 82 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
3.5Ghz Intel Core i5 or equivalent 2.5Ghz Intel Core 2 Quad Q8300 or equivalent CPU
1GB nVidia Geforce GTX660 or equivalent, 1GB ATI HD7850 or equivalent 1GB nVidia Geforce GT460 or equivalent, 500 MB ATI HD4850 or equivalent VGA
8GB 4GB RAM
6GB 6GB HDD
Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10 Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی