همه چی از یک سرقت شروع می شود. وقتی خانواده واکر در حال رفتن به خانه جدید خود در آریزونا بودند، توسط برادران هولت مورد
همه چی از یک سرقت شروع می شود. وقتی خانواده واکر در حال رفتن به خانه جدید خود در آریزونا بودند، توسط برادران هولت مورد آزار و اذیت قرار می

دانلود بازی As Dusk Falls برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی As Dusk Falls داستان دو خانواده بیان می شود که با یکدیگر به مشکل خورده اند. این بازی مانند یک رومان موشن گرافیک می باشد و بیانگر زندگی روزمره این دو خانواده است. داستان از آنجایی شروع می شود که در سال 1998 خانواده واکر در حال رفتن به خانه جدیدشان در غرب آمریکا به سمت شهر کوچکی به اسم آریزونا بودند که توسط برادران هولت مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. 

دانلود بازی As Dusk Falls برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی رازآلود کامپیوتری As Dusk Falls شما میتوانید شخصیت خود را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که ادامه بازی چگونه پیش برود. تصمیم گیری در این بازی بسیار مهم است چون روند بازی را تغییر میدهد و باعث می شود بازی چندین خط داستانی متفاوت داشته باشد. در شرایط های مختلف انتخاب خود را بکنید و عواقبش را ببنید. فداکاری، عشق، خیانت و مرگ پشت این تصمیمات مهم قرار دارند. شما میتوانید هر چقدر که دلتان خواست بازی را از نو شروع کنید و با شخصیت های جدید تصمیماتی جدید بگیرید تا متوجه راز پنهانی هر شخصیت شوید.

دانلود بازی As Dusk Falls برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی As Dusk Falls یک بازی درام کامپیوتری است که توسط شرکت محبوب، پرطرفدار و بازی ساز Xbox Game Studios ساخته و در سال 2022 توسط همان شرکت به بازار عرضه شده است. اگر علاقه دارید که راز های مرموز و پنهانی این بازی را کشف کنید، همین حالا میتوانید از طریق سرور های پرسرعت و کاملا رایگان گیمباتو این بازی را دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی