logo.gamebato
StarCraft: Remastered یک نسخه بازسازی شده از بازی ویدئویی استراتژی بلادرنگ StarCraft و نسخه توسعه یافته آن Brood War است که در 14 آگوست 2017
امتیاز:
3.9/5
StarCraft: Remastered یک نسخه بازسازی شده از بازی ویدئویی استراتژی بلادرنگ StarCraft و نسخه توسعه یافته آن Brood War است که در 14 آگوست 2017 منتشر شد. این بازی گیم

StarCraft: Remastered یک نسخه بازسازی شده از بازی ویدئویی استراتژی بلادرنگ StarCraft و نسخه توسعه یافته آن Brood War است که در 14 آگوست 2017 منتشر شد. این بازی گیم پلی StarCraft اصلی را حفظ می کند، اما دارای گرافیک فوق العاده با کیفیت (ultra HD)، صدای ضبط شده مجدد و مجموعه ویژگی های آنلاین مدرن بلیزارد است. ریمستر در طول یک سال توسعه یافت و شامل تست بازی توسط بازیکنان حرفه ای StarCraft بود.

دانلود بازی StarCraft Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

StarCraft: Remastered اولین پروژه ای بود که توسط “بخش بازی های کلاسیک” منتشر شد، تیمی در بلیزارد که بر روی به روز رسانی و بازسازی برخی از عناوین قدیمی خود تمرکز داشتند، با تمرکز اولیه بر StarCraft، Diablo II و Warcraft III. قبل از انتشار، StarCraft اصلی و گسترش آن هر دو برای دانلود و بازی رایگان بودند. ریمستر دارای ویژگی‌های بصری و صدا است و در عین حال از موتور مشابه نسخه اصلی استفاده می‌کند، که امکان سازگاری بین هر دو نسخه را فراهم می‌کند. پس از انتشار، نقدهای مثبتی دریافت کرد و بسیاری از منتقدان موفقیت آن را در به روز رسانی تصاویر و در عین حال بدون تغییر گیم پلی بازی را تحسین کردند.

دانلود بازی StarCraft Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

StarCraft: Remastered گیم پلی بازی اصلی را حفظ می کند، اما گرافیک و صدای آن را به روز می کند. گرافیک ریمستر شده آن تا رزولوشن فوق العاده با کیفیت 4K پشتیبانی می کند و موسیقی متن اصلی و جلوه های صوتی آن دوباره ضبط می شوند. ویژگی‌های آنلاین آن برای پشتیبانی از مجموعه مدرن بلیزارد به‌روزرسانی می‌شوند، از جمله ارتقای بازی یابی چند نفره، ادغام اجتماعی با سایر بازی‌های بلیزارد، و تنظیمات ذخیره‌شده در رایانه‌های ابری بلیزارد، به‌طوری‌که پیشرفت کمپین بازیکن، بازپخش‌ها، نقشه‌های سفارشی و صفحه کلید در هر جایی که بازیکن بازی را باز می‌کند همگام‌سازی می‌شود. بازیکنان می‌توانند حساب‌های آنلاین خود را از بازی اصلی با حساب‌های آنلاین مدرن بلیزارد جفت کنند تا آمار برد/باخت خود را در ریمستر ادامه دهند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند بین گرافیک اصلی و جدید جابجا شوند و چشم اندازهای بزرگنمایی شده جدیدی را برای بازیکنان مشاهده کنند تا از سطح جدید جزئیات ریمستر قدردانی کنند. در ادامه می توانید بازی StarCraft Remastered را برای کامپیوتر شخصی تان از گیمباتو دانلود و نصب کنید. امیدواریم از انجام این بازی استراتژی کلاسیک نهایت لذت را ببرید!

دانلود بازی StarCraft Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی