logo.gamebato
در سرزمینی که توسط جنگ های بی وقفه از هم پاشیده شده است، زمان آن فرا رسیده است که گروه جنگجویان سرسخت خود را جمع آوری کنید و وارد معرکه شوید. مردان خود را به نبرد هدایت کنید، قلمرو خود را گسترش دهید و جایزه نهایی را دریافت کنید: تاج و تخت Calradia!
امتیاز:
3.9/5
در سرزمینی که توسط جنگ های بی وقفه از هم پاشیده شده است، زمان آن فرا رسیده است که گروه جنگجویان سرسخت خود را جمع آوری کنید و وارد معرکه شوید. مردان خود را به نبرد هدایت کنید، قلمرو خود را گسترش دهید و جایزه نهایی را دریافت کنید: تاج و تخت Calradia!

دانلود بازی Mount & Blade: Warband برای پی سی | گیمباتو

Mount & Blade: Warband یک بسته الحاقی مستقل برای بازی ای است که با مبارزات سوارکارانه ی واقع گرایانه و سیستم مبارزه دقیق خود به میدان های نبرد قرون وسطایی جان بخشید. شروع بازی به این صورت است که یک جنگجو به سرزمین تقسیم شده Calradia مهاجرت می کند و باید گروه هایی را که در حال جنگ هستند متحد کند. اولین بسته الحاقی برای Mount & Blade مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاملاً جدید را معرفی می‌کند که با قابلیت چند نفره برجسته شده است که به حداکثر ۶۴ بازیکن اجازه می‌دهد در آن شرکت کنند.

دانلود بازی Mount & Blade: Warband v2.059 برای PC | گیمباتو

مانند بازی اول، Mount & Blade: Warband یک بازی نقش آفرینی جعبه شنی است که در سرزمین قرون وسطایی Calradia اتفاق می افتد. در شروع بازی، بازیکن شخصیت را سفارشی می کند و به جهان بازی وارد (اِسپان) می شود. سفر در اطراف نقشه جهان با اشاره و کلیک بر روی مکان مورد نظر انجام می شود. اگر بازیکن با طرف های دیگر روبرو شود، ممکن است درگیری رخ دهد، در این مرحله بازی به زمان واقعی تغییر می کند. اگر بازیکن در نبرد پیروز شود، سطح شهرت او افزایش می یابد. با شهرت کافی، بازیکن می تواند برای لردها کار کند، فیف های خود را راه اندازی کند، به شهرها حمله کند و سربازان بیشتری را استخدام کند. بازیکن همچنین می تواند با همراهان در سراسر نقشه روبرو شود تا توانایی هایی را به نوار جنگی خود اضافه کند. بازی غیر خطی است و اهداف مشخصی ندارد، اما هدف مشترک فتح تمامیّت ارضی Calradia است.

دانلود بازی Mount & Blade: Warband برای PC | گیمباتو

Mount & Blade: Warband بسته گسترش دهنده مستقل بازی کامپیوتری نقش‌آفرینی استراتژیک Mount & Blade است. این بازی که در ژانویه 2009 معرفی شد، توسط شرکت ترکیه ای TaleWorlds Entertainment توسعه یافت و توسط Paradox Interactive در 30 مارس 2010 منتشر شد. این بازی به صورت دانلود مستقیم از وب سایت TaleWorlds، از طریق نرم افزار توزیع دیجیتال استیم، نسخه بدون DRM از GOG.com یا به صورت DVD با فعال سازی آنلاین مورد نیاز در دسترس است. Warband با معرفی یک جناح ششم (Sarranid Sultanate)، افزایش گزینه‌های سیاسی، افزودن توانایی برای بازیکن برای راه‌اندازی گروه خود و ترکیب حالت‌های چند نفره، بازی اصلی را گسترش می‌دهد. بررسی های بازی به طور کلی مطلوب بود، با اضافه شدن حالت چند نفره اما بازی بسیار تحسین شده است. تمرکز بازی بر روی نبردهای سوار بر اسب و دستور دادن به نوار جنگی در میدان است، مثلاً به کمانداران می‌گوید در موقعیتی قرار بگیرند یا پیاده نظام از سلاح‌های غیر کشنده مانند باتوم و چماق استفاده کنند. جدید ترین و کاملترین نسخه ی موجود از این بازی که تا این لحظه در هیچ وبسایت فارسی زبان دیگری قرار داده نشده، به همراه محتوا های اضافه به صورت فوق فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده از طریق لینک های مستقیم بخش دانلود قابل دریافت، نصب و اجرا می باشد.

نسخه v2.059 + DLCs + Bonus – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.27GB Download
نسخه v1.174 – ALL DLCs Included – P2P
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 591MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب افراد بالا تر از 16 سال.

دارای میانگین امتیازات 78 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک..

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core Duo 2.0 GHz or AMD Athlon 64 X2 3600+ Intel Pentium 4 2.0 GHz or AMD 2.5 GHz CPU
NVIDIA GeForce FX 5200, ATI Radeon 9600, or better 3D graphics card with 64MB RAM VGA
1GB 512MB RAM
1.9GB 1.9GB HDD
Windows® XP or Later Windows® XP OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی