عاشق شوید ، بجنگید ، نقشه بکشید و ادعای فرّهی کنید. میراث خانه نجیب خود را در استراتژی بزرگ و گسترده Crusader Kings III تعیین
عاشق شوید ، بجنگید ، نقشه بکشید و ادعای فرّهی کنید. میراث خانه نجیب خود را در استراتژی بزرگ و گسترده Crusader Kings III تعیین کنید. مرگ تنها آغاز است

دانلود بازی Crusader Kings III برای پی سی | گیمباتو

استودیوی توسعه پارادوکس دنباله یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک ساخته شده یعنی پادشاهان صلیبی را برایمان به ارمغان آورده است. Crusader Kings III وارث یک میراث طولانی از تجربیات استراتژی بزرگ تاریخی است و با مجموعه ای از راه های جدید برای تضمین موفقیت خانه سلطنتی شما می آید. مانند پیشینیان خود Crusader Kings و Crusader Kings II ،بازی Crusader Kings III یک بازی استراتژیک بزرگ و شبیه ساز سلسله است که در قرون وسطی اتفاق می افتد. بازیکنان به عنوان یک شخصیت در 867 یا 1066 شروع می کنند. نقشه بازی تقریباً چهار برابر جزئیات بیشتر از نقشه بازی Crusader Kings II و کمی بزرگتر است، این نقشه قاره های اروپا و آفریقا را تقریباً تا جنوب استوا و آسیا را تا شرق تبت را در خود جای داده است. 

دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر | گیمباتو

پس از مرگ یا برکناری شخصیت یک بازیکن، بازیکنان ممکن است به عنوان وارث آن شخصیت به بازی خودشان ادامه دهند. به طور کلی، بازیکنان در طول قرن ها سلسله ای را ایجاد می کنند و بازی در سال 1453 به پایان می رسد. سلسله ها می توانند شاخه های انسانی تشکیل دهند که رأس خود را دارند و عمدتاً مستقل از سلسله والدین خود عمل می کنند. سران سلسله ها می توانند از منبع جدیدی به نام Renown برای اعمال کنترل خود بر خانه خود استفاده کنند. مثلاً سران خانه ها مسئول مشروعیت بخشیدن به حرامزاده ها هستند. به لطف فناوری های جدید تر، شخصیت‌ها به جای پرتره‌های دوبعدی، مدل‌های شخصیتی تمام‌بدنی و سه‌بعدی دارند.

دانلود بازی Crusader Kings III برای PC | گیمباتو

Crusader Kings III یک بازی کامپیوتری نقش‌آفرینی استراتژیک است که در قرون وسطی اتفاق می‌افتد، توسط استودیوی توسعه پارادوکس توسعه یافته و توسط Paradox Interactive به عنوان دنباله‌ای برای Crusader Kings (2004) و Crusader Kings II (2012) منتشر شده است. این بازی در تاریخ 1 سپتامبر 2020 برای رایانه های شخصی و در 29 مارس 2022 برای Xbox Series X/S و PlayStation 5 منتشر شد. تازه ترین و کامل ترین نسخه های نصبی و یا بدون نیاز به نصب از این بازی محبوب را می توانید از هم اینک با استفاده از لینک های مستقیم درج شده در قسمت دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید و سپس به آسانی به نصب و اجرای آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی