logo.gamebato
این آخرین روزهای سیاره سایبرترون خانه ترانسفورمرز است. Autobots متوجه شده اند که باید سیاره خانه خود را ترک کنند، آنها یک کشتی (قطعاً فضایی) ساخته اند تا آنها را به هر کجا که بتوانند زندگی خود را حفظ کنند، ببرد. اما هنگامی که آنها در حال عبور از یک پورتال هستند، مگاترون و Decepticons او با کشتی جنگی قدرتمند خود Nemisis به آنها حمله می کنند. همانطور که آنها در کشتی در حال نبرد هستند، یک فلش بک به روزهای پایانی جنگ همه چیز را آغاز می کند…
امتیاز:
3.9/5
این آخرین روزهای سیاره سایبرترون خانه ترانسفورمرز است. Autobots متوجه شده اند که باید سیاره خانه خود را ترک کنند، آنها یک کشتی (قطعاً فضایی) ساخته اند تا آنها را به هر کجا که بتوانند زندگی خود را حفظ کنند، ببرد. اما هنگامی که آنها در حال عبور از یک پورتال هستند، مگاترون و Decepticons او با کشتی جنگی قدرتمند خود Nemisis به آنها حمله می کنند. همانطور که آنها در کشتی در حال نبرد هستند، یک فلش بک به روزهای پایانی جنگ همه چیز را آغاز می کند…

دانلود بازی Transformers: Fall of Cybertron برای کامپیوتر | گیمباتو

Transformers: Fall of Cybertron ادامه مستقیم Transformers: War for Cybertron است. اشکال حیات رباتیک غول‌پیکر معروف به ترانسفورمرها در جنگ داخلی هستند. دو جناح، Autobots و Decepticons، برای کنترل دنیای اصلی خود، Cybertron، رقابت می کنند. وقایع بازی قبلی باعث شده است که سیاره قادر به حفظ حیات نباشد و Autobots که ناامید از ادامه وجود نژاد ترانسفورمر هستند، به دنبال فرار از سیاره هستند. Decepticons، هنوز هم به در بند اسارت سر خود را خم کرده اند و برای اطمینان از اینکه Autobot ها یا به Decepticons تسلیم می شوند یا از ریشه حذف می شوند، دست از کار نمی کشند. Fall of Cybertron نبرد نهایی بین دو گروه روبات را به تصویر می‌کشد که منجر به ویران شدن دنیای خانه آنها می‌شود و Autobots را مجبور می‌کند به کهکشان ما، یعنی کهکشان راه شیری پناه ببرند.توسعه دهنده، High Moon Studios، امیدوار بود که لحن تیره تری نسبت به بازی اصلی نشان دهد. مت میلر از مجله Game Informer اظهار داشت که این بازی “بسیاری از ایده های اساسی را تغییر می دهد و بهبود می بخشد که توسعه دهنده بازی را یک جانشین طبیعی به جای یک دنباله واقعی می داند.”

Transformers: Fall of Cybertron

Transformers: Fall of Cybertron، مانند نسخه قبلی خود Transformers: War for Cybertron، یک بازی کامپیوتری تیراندازی سوم شخص است. بازیکنان می توانند هر ترانسفورماتور را در دو شکل روبات و وسیله نقلیه کنترل کنند. به جای یک سیستم سلامت سنتی، این بازی دارای سیستمی شبیه به سری بازی های ویدیویی Halo است. شخصیت بازیکن هم سپر بازسازی کننده و هم سلامتی دارد، که دومی را می توان با یک بسته سلامتی دوباره پر کرد. انتخاب سلاح در Fall of Cybertron با سلاح‌های جدیدی که می‌توانند به‌روزرسانی‌های بسیار قابل توجهی را انجام دهند، گسترش یافته است، از جمله سلاحی که به سلاح اجازه می‌دهد تا ۷۵ درصد سریع‌تر شلیک کند. اینها از طریق کیوسک های Teletran 1 که در طول بازی یافت می شود که خریداری می شوند.

Transformers: Fall of CybertronTransformers: Fall of Cybertron یک بازی ویدئویی تیراندازی سوم شخص بر اساس فرنچایز Transformers است که توسط High Moon Studios توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی مستقیماً رویدادهای جنگ برای Cybertron دنبال می کند،در زمانی که Autobots برای شکست دادن دشمنان Decepticon خود در یک جنگ داخلی برای سیاره خانه خود Cybertron تلاش می کنند. این بازی در 21 آگوست 2012 در آمریکای شمالی و در 24 آگوست 2012 در اروپا برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی که به عنوان پیش درآمد Transformers: Prime تنظیم می شود، داستان ترانسفورمرها، اشکال زندگی روباتیک تخیلی و آخرین روزهای درگیری در سیاره خانه آنها Cybertron را روایت می کند. نسخه ی فوق فشرده و کامل موجود از این بازی ، هم اکنون از طریق لینک های مستقیم موجود در بخش دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو در دسترس شما کاربران مشتاق به تجربه ی آن قرار داده شده و شما عزیزان می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، به آسانی نصب کنید و از انجام آن لذت ببرید.

 

نسخه PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1.93GB Download
نسخه فوق فشرده FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.68GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای امتیاز میانگین 78 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core 2 Duo E6750 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750 CPU
GeForce 8800 GTS series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM VGA
2GB RAM
8.1GB HDD
Windows XP/Vista/7 OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی