logo.gamebato
Nier Automata یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌آفرینی و داستان اندرویدهای 2B 9S و A2 و نبرد آن‌ها برای بازپس گیری زمین از ارتش های ماشینی
امتیاز:
3.9/5
Nier Automata یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌آفرینی و داستان اندرویدهای 2B 9S و A2 و نبرد آن‌ها برای بازپس گیری زمین از ارتش های ماشینی را روایت می‌کند انسان ها

دانلود بازی NieR Automata Game of the YoRHa Edition برای کامپیوتر

بازی Nier Automata یک بازی ویدئویی اکشن- نقش‌آفرینی است  و داستان اندرویدهای 2B، 9S و A2 و نبرد آن‌ها برای بازپس گیری زمین از ارتش های ماشینی را روایت می‌کند. انسان ها توسط موجودات مکانیکی از دنیایی دیگر از زمین رانده شده اند و در آخرین تلاش برای پس گرفتن زمین انسان ها نیرویی از سربازان اندرویدی را برای نابودی مهاجمان می فرستد. اکنون، جنگی بین ماشین‌ها و اندرویدها در جریان است… جنگی که به زودی می‌تواند حقیقتی را که مدت‌ها فراموش شده بود رونمایی کند. Nier Automata یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر یا RPG جالب است که در آن شما به عنوان یک ربات باحال که توسط انسان ها برای بازپس گیری به زمین فرستاده شده است با بیگانگان مبارزه خواهید کرد.

بازی صدها سال پس از بازی اصلی اتفاق می افتد. جایی که آنها در جنگ با بیگانگان هرگز پیروز نشدند و در نهایت مردم مجبور شدند زمین را ترک کنند و به ماه بروند. اما میل به بازگشت مردم از بین نرفته است و به همین دلیل است که آنها همچنان به اعزام گروه های جنگنده به زمین ادامه می دهند. Nier Automata که در سال 2017 توسط شرکت Platinum Games توسعه یافت و توسط Square Enix معروف منتشر شد. و تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا ۱۵م جولای ۲۰۲۱ – NieR Automata Game of the YoRHa Edition اضافه شده .فضای بازی پسا آخرالزمانی است و دقیق تر، در سال 11945 میلادی اتفاق می افتد. داستان حول محور جنگی است که بین مهاجمان ارتش ماشینی جهان و اندرویدهایی که ساخته دست بشر هستند در جریان است.

NieR.Automata.banner2

توجه داشته باشید که اندرویدهای این بازی اکشن کامپیوتری فاقد احساسات و همچنین نام واقعی هستند. اما آنها نگرش های خاصی دارند که آنها را از دیگران جدا می کند. بدانید که در اینجا جناح های اندرویدی وجود دارد. به عنوان مثال، “YoRGa” ما را از پناهگاه موهوم فرماندهی می کند. اما توجه داشته باشید که این پایگاه روی زمین نیست و در مداری بالای سیاره قرار گرفته است. اولین قهرمان داستان 2B نام دارد که یک اندروید YoRHa است که برای مبارزه ساخته شده است. توجه داشته باشید که از ویژگی های اصلی این اندروید خونسردی و آرامش است. اما 2B در این بازی تنها نیست. 9S نیز وجود دارد که یک اندروید مرد است و احساسات بیشتری نسبت به سایر اندرویدها نشان می دهد.

NieR.Automata.banner1

اتمسفر تاریک و داستان های شاخه ای از دیگر ویژگی های این بازی خواهد بود. اگر فکر می کنید برای درک این بازی باید تمام بازی های قبلی را انجام دهید، توجه داشته باشید که نیازی به انجام این کار نیست. هیچ ارتباط روایی بین این بازی و بقیه بازی وجود ندارد. با این حال، توصیه می شود حداقل در مورد Nier مطالعه کنید. گیم پلی بازی روان است و لگ های صفر در این بازی وجود دارد. باید به گرافیک اشاره ویژه ای کرد زیرا بازی را زیباتر می کند. در این بازی جدای از پیاده روی می توانید از یک حیوان وحشی برای سوار شدن استفاده کنید.

این کار زمان سفر شما را کوتاه می کند. اما این همه چیز نیست. لحظاتی در بازی وجود دارد که باید بین پلتفرم های مختلف بپرید و بر موانع غلبه کنید. ماموریت های جانبی زیادی نیز وجود دارد که می توانید آنها را تکمیل کنید. در مورد خرید اقلام، متوجه خواهید شد که مغازه های زیادی برای خرید و سلاح های زیادی وجود دارد که می توانید با آنها حمله کنید و از خود دفاع کنید. گیم پلی بازی اساساً مبتنی بر نبردهای سریع و پویا با فناوری‌ها و ارتش‌های بیگانه است. همه چیز به سبک اسلشر اتفاق می‌افتد: حملات رعد و برق سریع انجام می‌دهید، از روی سر دشمن می‌پرید و  از حملات طفره می‌روید، روی زمین غلت می‌زنید و کارهای بیشتری انجام می‌دهید. توجه داشته باشید که بازی بسیار گسترده است و پایان های متعددی دارد و به غیر از تکمیل خط داستانی اصلی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

NieR.Automata.banner3

امکانات بازی NieR Automata Game of the YoRHa Edition

حرکت به سمت مهم‌ترین بخش بازی یعنی ویژگی‌های آن که بازی را هیجان‌ انگیزتر می‌کند.

اندرویدهای بیشتر

به غیر از 2B و 9S، می توانید با A2 بازی کنید. این یک اندروید حمله است که اکنون منسوخ شده است. این اندروید دارای شخصیتی بسیار کم حرف است و ترجیح می دهد به تنهایی عمل کند.

سلاح های برد

اندرویدهای موجود در بازی توسط ربات‌ سلاح‌های بردی که با نام‌های Pod 153 و Pod042 شناخته می‌شوند، پشتیبانی می‌شوند.

NieR.Automata.banner4

پایان ها

در این بازی 26 نوع پایان مختلف وجود دارد. 5 مورد اصلی از A مستقیم به E می‌ رسند ولی با این حال، بدانید که پایان‌های اضافی دیگر از F تا Z نوشته می‌شوند. این اقدامات می تواند شکست نبردها یا ادامه ندادن داستان باشد. بنابراین شما باید مراقب باشید و به بهترین شکل ممکن بازی کنید. NieR Automata Game of the YoRHa Edition یک بازی معروف است و بسیاری آن را بهترین بازی اکشن- نقش افرینی می دانند. اگر می خواهید بدانید که آیا این ادعاها درست هستند یا خیر، باید وارد بازی شوید.

این بازی نسبتاً پیچیده است زیرا شما باید بهترین سلاح ها و ترکیبات را نیز انتخاب کنید. اگر به بازی های نقش آفرینی علاقه دارید همین الان بازی NieR Automata Game of the YoRHa Edition را از گیمباتو دانلود کنید. ما به شما تضمین می دهیم که بازی شما را مجذوب خود خواهد کرد.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 1.7GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 2 جایزه بفتا
12 برنده و 7 نامزدی در مجموع

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال مناسب نیست.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5 4670 or AMD A10-7850K Intel Core i3 2100 or AMD A8-6500 CPU
NVIDIA GeForce GTX 980 VRAM 4GB or AMD Radeon R9 380X VRAM 4GB NVIDIA GeForce GTX 770 VRAM 2GB or AMD Radeon R9 270X VRAM 2GB VGA
8GB RAM 4GB RAM RAM
50GB 50GB HHD
Windows 8.1 /10 64bit Windows 7 /8.1 /10 64bit OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی