logo.gamebato
Transformers War for Cybertron دارای دو خط داستانی متمایز است کمپین AUTOBOT داستان قهرمانی را برای نجات سیاره خود در برابر شانس‌های بزرگ روایت می‌کند
امتیاز:
3.9/5
Transformers War for Cybertron دارای دو خط داستانی متمایز است کمپین AUTOBOT داستان قهرمانی را برای نجات سیاره خود در برابر شانس‌های بزرگ روایت می‌کند و کمپین DECEPTICON داستانی از

دانلود بازی Transformers: War for Cybertron برای کامپیوتر | گیمباتو

Transformers: War for Cybertron یک بازی ویدئویی تیراندازی سوم شخص بر اساس فرنچایز Transformers است که توسط High Moon Studios توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی در ژوئن 2010 برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی که در سیاره خانه ترانسفورمرز Cybertron، قبل از ورود آنها به زمین اتفاق می افتد، جنگ داخلی مرگبار بین Autobots و Decepticons را به تصویر می کشد. بازیکنان می‌توانند هر کدام از گروه‌ها را برای بازی انتخاب کنند، زیرا هر کدام کمپین جداگانه خود را دارند (اگرچه کمپین Deception از نظر زمانی ابتدا رخ می دهد). داستان بازی حول محور Dark Energon می‌چرخد، نسخه خطرناک‌تر و مخرب‌تر Energon، ماده‌ای که به همه Transformers را نیرو می‌دهد. در حالی که مگاترون، رهبر Decepticon به دنبال این ماده برای خودش است، و معتقد است که این ماده به او اجازه می‌دهد تا سیاره را به “عصر طلایی” خود بازگرداند، Autobots، به رهبری Optimus Prime، تلاش می‌کنند تا او را متوقف کنند، زیرا می‌دانند که در عوض دنیای خانه آنها را نابود می‌کند. War for Cybertron عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرد و بسیاری آن را به عنوان یک پیشرفت نسبت به بازی‌های گذشته Transformers می‌دانستند.

دانلود بازی  Transformers: War for Cybertron برای PC | گیمباتو

War for Cybertron از منظر سوم شخص بازی می شود. ترانسفورماتورها به چهار دسته اصلی رهبر، سرباز، دانشمند و پیشاهنگ طبقه بندی می شوند. هر شخصیت در کمپین به عنوان یکی از این انواع کلاس ها طبقه بندی می شود و سلاح ها، توانایی ها و شکل وسیله نقلیه آنها تا حد زیادی تحت تأثیر کلاس شخصیت آنها است. بازیکنان می توانند به دلخواه بین فرم ها تغییر کنند و هر فرم دارای توانایی های منحصر به فردی است. در حالی که در شکل ربات، شخصیت‌ها می‌توانند سلاح‌های مختلفی را نیز جمع‌آوری کنند، که یادآور سلاح‌هایی است که در بازی‌های کامپیوتری تیراندازی اول شخص یافت می‌شود. در حالی که در فرم خودرو هر شخصیت می تواند سرعت خود را افزایش دهد.

دانلود بازی  Transformers: War for Cybertron برای PC | گیمباتو

هر سطح کمپین به بازیکن امکان انتخاب از سه Transformer را می دهد. این کمپین را می توان به صورت تک نفره یا به صورت مشارکتی از طریق چند نفره آنلاین بازی کرد و بازیکنان می توانند در هر زمان وارد بازی یا از آن خارج شوند. اگر کمتر از سه بازیکن حضور داشته باشند، هوش مصنوعی بازی، کاراکترهای قابل بازی باقی مانده را کنترل می کند. حالت‌های مشارکتی و رقابتی بازی به بازی آنلاین محدود می‌شود و هیچ ویژگی صفحه‌نمایش تقسیم‌شده ای در دسترس نیست. سطوح بازی طوری طراحی شده‌اند که به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی بازی را در هر حالت بازی کنند. آخرین نسخه RELOADED از این بازی به صورت فوق فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و با استفاده از لینک های زیر می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، به آسانی نصب و اجرا نمائید.

Transformers.War .for .Cybertron.Banner4

نسخه RELOADED
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1.59GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای میانگین امتیاز 75 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel(R) Core(TM) 2 Duo E4300 1.80 GHz or AMD Athlon(TM) 64 X2 Dual-Core 4000+ 2.0 GHz CPU
3D hardware accelerator card required – 100% DirectX(R) 9.0c-compliant 256 MB video card and drivers [NVIDIA(R) GeForce(R) 7900 GT 256 MB RAM and better chipsets (excluding 8400 cards) / ATI Radeon(TM) X1900 256 MB RAM and better chipsets (excluding Radeon HD2400, Radeon HD2600, and Radeon HD3450)] VGA
2GB RAM
9GB+ HDD
 Windows XP / Windows Vista / Windows 7 OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی