logo.gamebato
The Unfinished Swan یک بازی ماجراجویی است که با یک فضای کاملا سفید شروع می شود که در آن بازیکن، پسری به نام مونرو در تعقیب قویی است که از یک نقاشی فرار کرده است و همزمان با این رخداد ، داستان یک پادشاه تنها را یاد می گیرد.
امتیاز:
3.9/5
The Unfinished Swan یک بازی ماجراجویی است که با یک فضای کاملا سفید شروع می شود که در آن بازیکن، پسری به نام مونرو در تعقیب قویی است که از یک نقاشی فرار کرده است و همزمان با این رخداد ، داستان یک پادشاه تنها را یاد می گیرد.

دانلود بازی The Unfinished Swan برای پی سی | گیمباتو

وارد دنیای سورئال The Unfinished Swan شوید و با پاشیدن رنگ، یک پادشاهی مرموز و پنهان را کشف کنید تا دنیای اطراف خود را آشکار کنید. شاهکاری دیگر در سبک بازی های کامپیوتری رازآلود از سوی سازندگان What Remains of Edith Finch. با پاشیدن رنگ، یک منظره کاملا سفید اسرارآمیز را کاوش کنید تا دنیای اطراف خود را در The Unfinished Swan آشکار کنید. به عنوان مونرو، یک یتیم 10 ساله، قویی را دنبال خواهید کرد که از یک نقاشی ناتمام بیرون آمده و در یک پادشاهی سورئال و الهام گرفته از کتاب داستان سرگردان شده است.هر فصل شگفتی‌ها، راه‌های جدید برای کشف جهان، مجموعه‌ای از موجودات عجیب و غریب (و گاهی خطرناک) و برخورد با پادشاه عجیب و غریب که این امپراتوری را ساخته است را به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی The Unfinished Swan برای PC | گیمباتو

مونرو پسر جوانی است که مادرش به تازگی فوت کرده است. مادر او نقاشی بود که به آن شناخته شده است که هرگز یک نقاشی را تمام نکرده و بیش از 300 اثر ناقص خلق کرده است. یتیم خانه‌اش به مونرو می‌گوید که فقط اجازه دارد یکی از نقاشی‌های او را نگه دارد، بنابراین او مورد علاقه‌اش را انتخاب می‌کند، تابلویی از یک قو که گردنش را از دست داده است. یک شب، مونرو از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که قو از نقاشی خود فرار کرده است، و  تا زمانی که خود را در دنیای نقاشی مرموز می بیند او را تعقیب می کند…

دانلود بازی The Unfinished Swan برای کامپیوتر | گیمباتو

The Unfinished Swan یک بازی ویدئویی ماجراجویی است که توسط استودیو سانتا مونیکا و Giant Sparrow توسعه یافته و توسط Sony Computer Entertainment برای پلی استیشن 3 در اکتبر 2012 منتشر شده است. بازی با یک فضای کاملا سفید شروع می شود که در آن بازیکن، پسری به نام مونرو (با صدای نیکلاس مارج)، در حال تعقیب یک قو است که از یک نقاشی فرار کرده است و همزمان داستان یک پادشاه تنها (با صدای تری گیلیام) را یاد می گیرد. نسخه های پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا این بازی که توسط استودیو Armature ساخته شده است در اکتبر 2014 منتشر شد. این بازی توسط Annapurna Interactive در سپتامبر 2020 بر روی Microsoft Windows و iOS منتشر شد. نسخه کرک معتبر CODEX موجود از این بازی به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران مشتاق به انجام و تجربه ی آن بتوانید با استفاده از لینک مستقیم مندرج در بخش دانلود همین صفحه آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.77GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای همه ی سنین.

دارای میانگین نمرات 83 از 100 برای نسخه ی PS4 بازی نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-3770 | AMD Ryzen 5 1600 Intel Core i5-2300 | FX-4350 CPU
Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon HD 7770, 1 GB VGA
4GB 4GB RAM
10GB 8GB HDD
Windows 10 Windows 7 OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی