بازی Bully: Scholarship Edition در مدرسه شبانه روزی تخیلی نیوانگلند، آکادمی بولورث اتفاق می افتد و داستان جیمی هاپکینز 15 ساله شیطون را روایت می
بازی Bully: Scholarship Edition در مدرسه شبانه روزی تخیلی نیوانگلند، آکادمی بولورث اتفاق می افتد و داستان جیمی هاپکینز 15 ساله شیطون را روایت می کند که در حال عبور

بازی Bully: Scholarship Edition در مدرسه شبانه روزی تخیلی نیوانگلند، آکادمی بولورث اتفاق می افتد و داستان جیمی هاپکینز 15 ساله شیطون را روایت می کند که در حال عبور از نشاط و خامکاری های دوران نوجوانی خود است. Bully (منتشر شده در منطقه PAL با نام Canis Canem Edit؛ لاتین برای “سگ خوردن سگ”) یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که توسط Rockstar Vancouver توسعه یافته و توسط Rockstar Games منتشر شده است. سوار کاران ماهر را در دوج بال شکست دهید، با فارغ التّحصیلان شوخی کنید، خوره ها را نجات دهید، قلدری کنید و در نهایت سلسله مراتب اجتماعی را در بدترین مدرسه اطراف دنبال کنید. 

دانلود بازی Bully: Scholarship Edition برای PC | گیمباتو

بازی از منظر سوم شخص صورت می پذیرد و جهان باز آن با پای پیاده، اسکیت بورد، موتور اسکوتر، دوچرخه، یا ماشین کارتینگ قابل پیمایش است. داستان تک نفره که در شهر خیالی بولورث می گذرد، درباره ی دانش آموز بزهکار نوجوان، جیمز “جیمی” هاپکینز و تلاش های او برای ارتقاء در رده های سیستم مدرسه برای قرار دادن توقفی برای قلدری است. جیمی به طور ناخواسته به مدت یک سال در آکادمی بولورث ثبت نام شده است. بازیکنان جیمی را زمانی که او سعی می‌کند در میان گروه‌های مختلف مدرسه، علاوه بر شرکت در کلاس‌ها و انجام مأموریت‌های جانبی مختلف، محبوب‌تر شود، کنترل می کنند. نسخه بورسیه یا ویرایش Scholarship شامل یک حالت چند نفره رقابتی دو نفره است که به دو بازیکن اجازه می دهد برای کسب بالاترین امتیاز در کلاس های مختلف رقابت کنند.

دانلود بازی Bully: Scholarship Edition برای PC | گیمباتو

خشونت و محتوای جنسی مورد انتظار آن در ابتدا بحث برانگیز بود. Bully نقدهای مثبتی دریافت کرد، که با تمجید از ماموریت‌ها، روایت و توسعه شخصیت بازی همراه بود. اگرچه ارائه و اشکالات آن مورد انتقاد قرار گرفت. بازیکنان برای پیشرفت در داستان ماموریت‌هایی را انجام می‌دهند (سناریوهای خطی با اهداف تعیین شده). ماموریت ها به بازیکن با پول نقد، آیتم های جدید و افزایش/کاهش احترام گروه های خاص پاداش می دهند. اگر گروهی احترام زیادی برای جیمی قائل باشند، با او رفتار دوستانه ای خواهند داشت (و این گزینه را دارند که به عنوان “بادیگارد” یا “عضله” استخدام شوند!). خلاصه بگوییم، بولی در زمان انتشار خود یکی از سرگرم کننده ترین بازی های ویدئویی زمان خود بود و بازی کردن آن هیچگاه خالی از لطف نیست. شما می تونید از لینک ها پایین همین صفحه از گیمباتو، این محصول جذاب راکستار گیمز رو دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Bully: Scholarship Edition برای PC | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی