logo.gamebato
به دنیای هیولاها سفر کنید تا در مسابقات جنون بازی کردن هیولاها شرکت کنید! تماشا کنید که هیولاهای مورد علاقه تان زنده می شوند، در
امتیاز:
3.9/5
به دنیای هیولاها سفر کنید تا در مسابقات جنون بازی کردن هیولاها شرکت کنید! تماشا کنید که هیولاهای مورد علاقه تان زنده می شوند، در حالی که تاب می خورند،

دانلود بازی My Singing Monsters Playground برای کامپیوتر | گیمباتو

My Singing Monsters Playground دارای 7 شخصیت قابل بازی است: Furcorn، Pango، Entbrat، Mammott، Kayna، Congle و PomPom. هر شخصیت همچنین دارای شش لباس قابل باز شدن است. همچنین چندین هیولا غیر قابل بازی در بازی وجود دارد. Noggin خارج از تمام ساختمان ها در منوی اصلی ظاهر می شود و هر یک از حالت های بازی را توصیف می کند. بقیه NPC ها در مینی بازی های مختلف یافت می شوند.

دانلود بازی My Singing Monsters Playground برای کامپیوتر | گیمباتو

دوستان خود را نزد خود جمع کنید تا با هم در یک سری مسابقات و بازی های دوستانه شرکت کنید! کنترل هیولای آوازخوان مورد علاقه خود را به دست بگیرید و ببینید که چگونه در حال تاب خوردن، پرت کردن، و راه خود را به سوی پیروزی در انواع مسابقات 4 نفره، زنده می شوند. دست دوستان خود را بگیرید و به زمین بازی بروید تا ببینید چه کسی برای برنده شدن در بازی Monster Bash نهایی آنچه نیاز است را دارد!

دانلود بازی My Singing Monsters Playground برای کامپیوتر | گیمباتو

My Singing Monsters Playground یک بازی پارتی چندنفره است که در ۹ نوامبر ۲۰۲۱ روی نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴/۵ و استیم برای ویندوز منتشر شد. My Singing Monsters Playground شبیه به بازی Mario Party است که بازیکنان در انواع مینی گیم ها با یکدیگر رقابت می کنند. نسخه ی فشرده سازی شده منتشر شده از این بازی در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار گرفته و شما کاربران مایل به دریافت آن می توانید با کلیک بر روی لینک دانلود مستقیم آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی