logo.gamebato
به هنگ کنگ خوش آمدید، یک شهر نئونی پر جنب و جوش که مملو از زندگی است، که مکان های عجیب و غریب و خیابان های شلوغ آن یکی از قدرتمندترین و خطرناک ترین سازمان های جنایی جهان را در خود پنهان می کند: Triads.
امتیاز:
3.9/5
به هنگ کنگ خوش آمدید، یک شهر نئونی پر جنب و جوش که مملو از زندگی است، که مکان های عجیب و غریب و خیابان های شلوغ آن یکی از قدرتمندترین و خطرناک ترین سازمان های جنایی جهان را در خود پنهان می کند: Triads.

Sleeping Dogs یک درام پلیسی جهان باز است که در شهر پر جنب و جوش هنگ کنگ اتفاق می افتد. بازیکنان با بازی در نقش پلیس مخفی وی شن، باید یکی از کشنده ترین سازمان های جنایتکار جهان را از درون نابود کنند. Sleeping Dogs با داشتن سیستم‌های رزمی تخیلی، بازیکنان را قادر می‌سازد تا مجموعه‌ای از حرکات هنرهای رزمی را انجام دهند و به تنهایی با حریفان متعددی روبرو شوند. بازیکنان با استفاده از اقلام واقعی از اره‌های دایره‌ای تا باجه‌های تلفن، زباله‌سوزها تا درهای یخچال، ضربات و ترکیب‌های احشایی، شمارنده‌های باطل و مجموعه‌ای سینمایی از حذف‌های محیطی را انجام می‌دهند.

دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC|گیمباتو

نسخه قطعی اکشن ماجراجویی جهان باز که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و برنده جایزه شده است، از نو ساخته شده، بازسازی شده و برای نسل جدید سخت افزار ها ریمستر شده است. تمامی 24 افزونه DLC که قبلاً در دسترس بود، در بازی ادغام شده‌اند، از جمله قسمت داستانی Year of the Snake و Nightmare با موضوع ترسناک در North Point. در کنار انبوهی از پیشرفت‌های جدید فناوری، صوتی و بصری، هنگ کنگ هرگز تا این حد زنده نبوده است.

با استفاده از یک سیستم هنرهای رزمی بی بدیل، حریفان خود را در نبردهای تن به تن وحشیانه نابود کنید. در مسابقات خیابانی غیرقانونی هیجان انگیز بر روی خیابان های پرهیاهو هنگ کنگ تسلط داشته باشید و با سلاح گرم انفجاری آن را تکه و پاره کنید. هنگ کنگ Sleeping Dogs نهایی ترین زمین بازی است. مخفیانه و تحت پوشش ، قوانین متفاوت است.

دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC|گیمباتو

Sleeping Dogs یک بازی سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط United Front Games توسعه یافته و توسط Square Enix منتشر شدهاست. این بازی در سال 2012 برای ویندوز (کامپیوتر های شخصی) منتشر شد. داستان در هنگ کنگ معاصر اتفاق می‌افتد و داستان یک هنرمند رزمی و افسر پلیس مخفی وی شن را دنبال می‌کند که به سازمان Sun On Yee Triad نفوذ می‌کند. گیم پلی روی حرکات هنرهای رزمی وی شن، توانایی های مبارزه، تیراندازی و پارکور و ابزارهایی که می توانند برای مبارزه و اکتشاف استفاده شوند، تمرکز دارد. بازیکنان برای باز کردن قفل محتوا و ادامه داستان باید ماموریت‌هایی را انجام دهند، اما در عوض می‌توانند آزادانه در محیط جهان باز بازی پرسه بزنند و در فعالیت‌های قانونی و جنایی شرکت کنند… یک نسخه بازسازی شده با عنوان زیرنویس دار Definitive Edition در اکتبر 2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد که دارای گیم پلی، تنظیمات و کیفیت صوتی و تصویری بهبود یافته بر اساس بازخورد جامعه است. آخرین نسخه ی موجود از این بازسازی با کیفیت، هم اینک به صورت فشرده سازی شده و با بالا ترین سرعت از طریق لینک های دانلود مستقیم همین صفحه در دسترس شما طرفداران این سبک بازی قرار گرفته است و شما می توانید آن را از وبسایت گیمباتو دانلود، نصب و به راختی اجرا نمائید.

دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC|گیمباتو

نسخه Definitive Edition – FitGirl Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 1.68GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده به افراد بالای 17 سال.

دارای میانگین نمرات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Core i5-2300, Phenom II X4 940 or better Core 2 Duo 2.4GHz or Athlon X2 2.7GHz CPU
DirectX 10 or 11 compatible card, ATI Radeon 7750, NVIDIA GeForce GTX 560 or higher with 1GB graphics memory, Intel HD Graphics 4000 or higher DirectX 10 or 11 compatible card, ATI Radeon 3870 or higher, NVIDIA GeForce 8800 GT or higher with 512MB graphics memory, Intel HD Graphics 2500 or higher VGA
8GB 4GB RAM
20GB 20GB HDD
Windows Vista 64bit, Window 7 64bit, Windows 8 64bit (32bit O/S not supported) Windows Vista 64bit, Window 7 64bit, Windows 8 64bit (32bit O/S not supported) OS
DirectX 11 DirectX 10 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی