logo.gamebato
شما در نقش آیدن پیرس، یک هکر باهوش و اراذل سابق بازی می کنید که گذشته جنایتکارانه او منجر به یک تراژدی خشونت آمیز خانوادگی
امتیاز:
3.9/5
شما در نقش آیدن پیرس، یک هکر باهوش و اراذل سابق بازی می کنید که گذشته جنایتکارانه او منجر به یک تراژدی خشونت آمیز خانوادگی شده. اکنون در جستجوی کسانی

Watch Dogs (به سبک WATCH_DOGS) یک مجموعه بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی است که توسط Ubisoft منتشر شده و عمدتاً توسط استودیوهای مونترال و تورنتو آن با استفاده از موتور بازی Disrupt توسعه یافته است. اولین عنوان همنام این سری در سال 2014 منتشر شد و در مجموع دارای سه بازی است که جدیدترین آنها Watch Dogs: Legion در سال 2020 است. چندین کتاب و یک مینی سریال کمیک که در دنیای این سری بازی ها اتفاق می افتد نیز منتشر شده است.

دانلود بازی Watch Dogs برای کامپیوتر | گیمباتو

گیم‌پلی در بازی‌های Watch Dogs بر روی دنیای باز تمرکز دارد که در آن بازیکن می‌تواند ماموریت‌هایی را برای پیشبرد یک داستان کلی انجام دهد و همچنین در فعالیت‌های جانبی مختلف شرکت کند. گیم پلی اصلی شامل بخش های رانندگی، تیراندازی و مخفی کاری است که گاه به گاه نقش آفرینی و عناصر پازل را شامل می شود. بازی‌های Watch Dogs در نسخه‌های تخیلی شهرهای واقعی، در مقاطع مختلف زمانی اتفاق می‌افتند و قهرمانان هکرهای مختلفی را دنبال می‌کنند که در عین داشتن اهداف متفاوت، خود را درگیر دنیای زیرزمینی جنایتکار شهرهای مربوطه می‌دانند.

دانلود بازی Watch Dogs برای کامپیوتر | گیمباتو

قسمت اول این مجموعه که در یک نسخه داستانی از منطقه شهری شیکاگو در سال 2013 اتفاق می‌افتد، به دنبال تلاش هکر کلاه خاکستری و هوشیار، آیدن پیرس برای انتقام پس از قتل خواهرزاده‌اش است. ساخت بازی در سال 2009 با بودجه 68 میلیون دلاری آغاز شد. Watch Dogs از دنباله احتمالی سری Driver گرفته شده بود که همزمان با Driver: San Francisco در Ubisoft Reflections در Ubisoft Montreal در حال توسعه بود و در سال 2011 منتشر شد. Driver: San Francisco عملکرد تجاری قوی ای نداشت، که منجر به بازسازی بازی Driver در مونترال شد که بر روی هک تمرکز داشت اما همچنان عناصر رانندگی را در خود گنجانده بود.

دانلود بازی Watch Dogs برای کامپیوتر | گیمباتو

محتوای قابل دانلود (DLC) این بازی با عنوان Watch Dogs: Bad Blood در سپتامبر 2014 منتشر شد. با بازی ریموند کنی، شخصیت اصلی داستان بازی پایه، به عنوان قهرمان قابل بازی، DLC ده ماموریت داستانی جدید “خیابانی” را اضافه می کند. قراردادهای Sweep و همچنین سلاح های جدید، لباس ها، ماموریت های جانبی و یک ماشین RC. شما می توانید نسخه Complete Edition این بازی به همراه تمام DLC های آن را همین حالا از گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی