جست و جوی افسانه‌ای Aloy را برای کشف اسرار زمین آینده که توسط ماشین‌ها اداره می‌شود، تجربه کنید. از حملات تاکتیکی ویرانگر علیه شکار خود
جست و جوی افسانه‌ای Aloy را برای کشف اسرار زمین آینده که توسط ماشین‌ها اداره می‌شود، تجربه کنید. از حملات تاکتیکی ویرانگر علیه شکار خود استفاده کنید و دنیای باز

یک شکارچی جوان که از قبیله خود رانده شده است، می جنگد تا گذشته خود را کشف کند، سرنوشت خود را کشف کند … و یک تهدید فاجعه بار برای آینده را متوقف کند. در حالی که دنیای باز پر از حیات وحش و خطر را کشف می کنید، حملات تاکتیکی و ویرانگر را علیه ماشین های منحصر به فرد و قبایل رقیب انجام دهید. 

دانلود بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر | گیمباتو

Horizon Zero Dawn™ یک بازی اکشن ماجراجویی برنده چندین جایزه است – و این نسخه کامل برای رایانه‌های شخصی شامل گسترش عظیم The Frozen Wilds است که شامل سرزمین‌ها، مهارت‌ها، سلاح‌ها و ماشین‌های جدیدی می‌شود و شامل محتوا های لیست زیر می باشد:

Horizon Zero Dawn (هسته ی بازی اصلی)

گسترش Frozen Wilds

لباس Carja Storm Ranger  و کمان Carja Mighty.

بسته ی معامله گر Carja.

لباس Banuk Trailblazer و کمان Banuk Culling.

بسته مسافرتی Banuk.

بسته نگهبان Nora.

دانلود بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر | گیمباتوHorizon Zero Dawn یک بازی اکشن نقش آفرینی از سال ۲۰۱۷ است که توسط Guerrilla Games ساخته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. خلاصه داستان درباره آلوی، یک شکارچی جوان در دنیایی است که توسط ماشین‌ها تسخیر شده است، که قصد دارد گذشته خود را کشف کند. بازیکن برای مبارزه با موجودات مکانیکی و سایر نیروهای دشمن از سلاح های دورزن، نیزه و مخفی کاری استفاده می کند. درخت مهارت توانایی ها و پاداش های جدیدی را در اختیار بازیکن قرار می دهد.

بازیکن می‌تواند برای کشف مکان‌ها و انجام ماموریت‌های جانبی، دنیای جهان باز این بازی را کاملاً کاوش کند. این اولین بازی از سری Horizon است و برای پلی استیشن 4 در سال 2017 و مایکروسافت ویندوز در سال 2020 منتشر شد. پیشنهاد می کنیم در صورت عدم تجربه ی این بازی فرصت رو غنیمت بشمرید و در اولین فرصت این شاهکار سونی رو با دانلود و نصب از طریق وبسایت یا نرم افزار گیمباتو تجربه کنید.

دانلود بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر | گیمباتو

4 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-19437-urlv' data-url='http://gamejs1.gamebatofiles.ir/js3/Horizon.Zero.Dawn/Horizon.Zero.Dawn.Complete.Edition.for.PC–Launch.Trailer.mp4' ></span>»

  1. سلام خسته نباشید من بازی هورایزون رو نصب کردم بازی اجرا میشه بعد نشون دادن فیلم استوپ میکنه و جلو نمیره سیستم قوی هم دارم
    intel:i5 10400
    grf:3050rtx
    ram:16

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی