logo.gamebato
از میان گرد و غبار برخیز و روی شن‌های سرزمینی بی‌زمان، پر از خطرات باستانی، اسرار و تکه‌هایی از گذشته سر بزن. هیولاهای افسانه‌ای را
امتیاز:
3.9/5
از میان گرد و غبار برخیز و روی شن‌های سرزمینی بی‌زمان، پر از خطرات باستانی، اسرار و تکه‌هایی از گذشته سر بزن. هیولاهای افسانه‌ای را با سلاح‌ها و توانایی‌های قدرتمند

دانلود بازی Atlas Fallen برای کامپیوتر | گیمباتو

Atlas Fallen داستان یک بشر برده شده را روایت می کند که در تلاش برای زنده ماندن در حالی که برای ملکه و خدای فوق الذکر Thelos کار می کند، موجودی ظالم و همه جا حاضر است که به عنوان پیروز جنگ گذشته زندگی می کند و اکنون اراده خود را بر تمام جهان تحمیل می کند. شما هم در این دنیا که موجودات و هیولاهای ترسناکی دارد دووام بیارید و بتوانید پیشروی کنید.

دانلود بازی Atlas Fallen برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Atlas Fallen یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد ,شما را به دنیایی آینده‌ای از مبارزات و ماجراجویی‌های فضایی می‌برد. در این بازی شخصیت شما توانایی های دارد که برای مثال چند مورد آن ها رو را برای شما می گوییم مبارزات فضایی: شما می‌توانید در مبارزات فضایی هیجان‌ انگیز شرکت کنید و از انواع سلاح‌ها و تاکتیک‌های مختلف برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. نبرد با دشمنان: باید با دشمنان مختلفی از جمله موجودات خطرناک و اجنه‌های فضایی مبارزه کرده و تا پیروزی نهایی پیش بروید.انتخاب‌های تاکتیکی: بازی “Atlas Fallen” به شما انتخاب‌های تاکتیکی متعدد برای برخورد با چالش‌ها و مخاطرات مختلف را می‌دهد. با استفاده از این توانایی های بازی را جلو ببرید و در بازی پیشروی کنید.

دانلود بازی Atlas Fallen برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Atlas Fallen در شرکت بازی سازی Deck13 ساخته شده و توسعه یافته است و با همکاری کمپانی Focus Entertainment آن را در بازار عرضه کرد و در دسترس کاربران قرار داد. ژانرهای این بازی نقش آفرینی , جهان باز , اکشن , ماجراجویی , رازآلود , مبارزه ای , فانتزی می باشد.  این بازی برای کامپیوتر , PlayStation 5 , Xbox Series X , Series S ارائه شد و این بازی را هکر های RUNE برای شما کاربران ارائه کردند. شما هم می توانید این بازی را به همراه کرک های RUNE و آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این دنیایی که از شن پوشیده شده است هیولاهای را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی