logo.gamebato
Darksiders یک فرنچایز اکشن-ماجراجویی هک اند اسلش است که توسط Vigil Games ساخته شده است و اکنون ادامه ی آن توسط Gunfire Games ساخته می شود که شامل برخی از اعضای اصلی Vigil است. داستان این سری بازی ها در زمینی پسا آخرالزمانی می گذرد، جایی که بشریت رو به انقراض نزدیک است و فرشتگان برای کنترل جهان در یک نبرد شکست خورده با انبوهی از شیاطین می جنگند. در میان آنها چهار سوار آخرالزمان، آخرین نفر از نفیلیم ها هستند که وظیفه دارند تعادل را در جهان ایجاد کنند.
امتیاز:
3.9/5
Darksiders یک فرنچایز اکشن-ماجراجویی هک اند اسلش است که توسط Vigil Games ساخته شده است و اکنون ادامه ی آن توسط Gunfire Games ساخته می شود که شامل برخی از اعضای اصلی Vigil است. داستان این سری بازی ها در زمینی پسا آخرالزمانی می گذرد، جایی که بشریت رو به انقراض نزدیک است و فرشتگان برای کنترل جهان در یک نبرد شکست خورده با انبوهی از شیاطین می جنگند. در میان آنها چهار سوار آخرالزمان، آخرین نفر از نفیلیم ها هستند که وظیفه دارند تعادل را در جهان ایجاد کنند.

اولین قسمت از این فرنچایز، Darksiders در سال 2010 برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. جنگ(War نام شخصیت اصلی داستان)، یکی از چهار سوار آخرالزمان، در بحبوحه نبرد خود را بر روی زمین می بیند. پس از کشته شدن جنگ (WAR) در نبرد، شورای Charred او را به خاطر از بین بردن تعادل و شروع آخرالزمان سرزنش می کند. پس از کشته شدن جنگ در نبرد، شورای Charred او را به خاطر از بین بردن تعادل و شروع آخرالزمان سرزنش می کند.جنگ عهد می کند که مسئول واقعی را بیابد، بنابراین او به زمین بازگردانده می شود، جایی که در جستجوی خود برای یافتن آنها 100 سال سپری می شود.

Darksider.banner1

جنگ(فهرمان داستان) – اولین سوارکار آخرالزمان – که توسط نیروهای شیطانی فریب خورده و باعث پایان زودرس جهان می شود، متهم به زیر پا گذاشتن قانون مقدس با تحریک جنگ بین بهشت و جهنم می شود. در کشتاری که رخ داد، نیروهای اهریمنی میزبانان آسمانی را شکست دادند و ادعای مالکیت زمین را کردند.

جنگ که به شورای مقدس ذغال سنگ آورده شده است به خاطر جنایاتش متهم می شود و اختیاراتش از وی سلب می شود. وار که آبروریزی کرده و با مرگ خود روبرو شده است، فرصتی برای بازگشت به زمین برای جستجوی حقیقت و مجازات مسئولین می گیرد.

Darksider.banner2

جنگ که توسط یک گروه انتقام‌جو از فرشتگان شکار می‌شود، باید با نیروهای جهنم مقابله کند، با شیاطینی که شکار می‌کند، اتحاد ناآرامی ایجاد کند و در تلاش برای انتقام و تبرئه، در سراسر بقایای ویران شده زمین سفر کند. با ما در گیمباتو و با وار در این مسیر سخت و ناهموار همراه باشید، هم اینک می توانید نسخه کامل Warmastered Edition اولین بازی از سری بازی های Darksiders را از لینک های قرار گرفته در این صفحه دانلود کنید و به انجام مأموریت های وار بپردازید و پرده از راز های دنیای وی بردارید.

Darksider.banner3

نسخه Update 11 v1.00
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 1.66GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

انجام این بازی به اشخاص بالای 15 سال توصیه شده است.

دارای میانگین امتیازات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel or AMD Quad Core CPU Intel or AMD Dual Core CPU CPU
DirectX 11 Feature Level AMD or NVIDIA Card with 1 GB VRAM DirectX 10 Feature Level AMD or NVIDIA Card with 1 GB VRAM VGA
8GB 4GB RAM
36GB 36GB HHD
Windows 7, Windows 8, Windows 10 Windows 7, Windows 8, Windows 10 OS
DirectX 11 DirectX 11 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی