Darksiders یک فرنچایز اکشن-ماجراجویی هک اند اسلش است که توسط Vigil Games ساخته شده است و اکنون ادامه ی آن توسط Gunfire Games ساخته می
Darksiders یک فرنچایز اکشن-ماجراجویی هک اند اسلش است که توسط Vigil Games ساخته شده است و اکنون ادامه ی آن توسط Gunfire Games ساخته می شود که شامل برخی از

اولین قسمت از این فرنچایز، Darksiders در سال 2010 برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. جنگ(War نام شخصیت اصلی داستان)، یکی از چهار سوار آخرالزمان، در بحبوحه نبرد خود را بر روی زمین می بیند. پس از کشته شدن جنگ (WAR) در نبرد، شورای Charred او را به خاطر از بین بردن تعادل و شروع آخرالزمان سرزنش می کند. پس از کشته شدن جنگ در نبرد، شورای Charred او را به خاطر از بین بردن تعادل و شروع آخرالزمان سرزنش می کند.جنگ عهد می کند که مسئول واقعی را بیابد، بنابراین او به زمین بازگردانده می شود، جایی که در جستجوی خود برای یافتن آنها 100 سال سپری می شود.

Darksider.banner1

جنگ(فهرمان داستان) – اولین سوارکار آخرالزمان – که توسط نیروهای شیطانی فریب خورده و باعث پایان زودرس جهان می شود، متهم به زیر پا گذاشتن قانون مقدس با تحریک جنگ بین بهشت و جهنم می شود. در کشتاری که رخ داد، نیروهای اهریمنی میزبانان آسمانی را شکست دادند و ادعای مالکیت زمین را کردند.

جنگ که به شورای مقدس ذغال سنگ آورده شده است به خاطر جنایاتش متهم می شود و اختیاراتش از وی سلب می شود. وار که آبروریزی کرده و با مرگ خود روبرو شده است، فرصتی برای بازگشت به زمین برای جستجوی حقیقت و مجازات مسئولین می گیرد.

Darksider.banner2

جنگ که توسط یک گروه انتقام‌جو از فرشتگان شکار می‌شود، باید با نیروهای جهنم مقابله کند، با شیاطینی که شکار می‌کند، اتحاد ناآرامی ایجاد کند و در تلاش برای انتقام و تبرئه، در سراسر بقایای ویران شده زمین سفر کند. با ما در گیمباتو و با وار در این مسیر سخت و ناهموار همراه باشید، هم اینک می توانید نسخه کامل Warmastered Edition اولین بازی از سری بازی های Darksiders را از لینک های قرار گرفته در این صفحه دانلود کنید و به انجام مأموریت های وار بپردازید و پرده از راز های دنیای وی بردارید.

Darksider.banner3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی