logo.gamebato
بازی CONTROL یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در این بازی شخصیت اصلی داستان که جسی نام دارد به جای مدیر قبلی فدرال سر
امتیاز:
3.9/5
بازی CONTROL یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در این بازی شخصیت اصلی داستان که جسی نام دارد به جای مدیر قبلی فدرال سر کار می اید این شخص

دانلود بازی Control Ultimate Edition برای کامپیوتر

Control Ultimate Edition یک بازی تیراندازی سوم شخص است که در گروه بازی اکشن کامپیوتری و ماجراجویی قرار می گیرد. این بازی توسط Remedy Entertainment توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر شده است. بازی  کنترل برای همه انواع پلتفرم ها از جمله مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان  در دسترس است و تنها حالت تک نفره را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بازی Control Ultimate Edition در سال 2020 منتشر شده است و هدف آن ارائه بهترین تجربه بازی های اکشن ماجراجویی به کاربران خود است. کل بازی به مبارزه بستگی دارد و در آن کاربران باید با دشمنان خود مبارزه کنند تا آنها را شکست دهند و در بازی پیروز شوند.

Control.Ultimate.Edition.banner1

  بازی حول محور اداره فدرال مستقر در ایالات متحده می چرخد ​​که در آن شخصیت اصلی داستان که جسی نام دارد به جای مدیر قبلی فدرال سر کار می اید. این شخص از قدرت ماورائی برخوردار است و باید ساختمان فدرال را که تحت کنترل نیروئی اسرار امیز به نام هیس است را به حالت عادی برگرداند. در این ساختمان همه چیز غیر طبیعی و معلق است. جسی فادن قهرمان، بازی ویدئویی کنترل را با جایگزینی مدیر قبلی فدرال به نام زکریا شروع می کند.

برخی از موقعیت‌های قابل توجه بازی‌های ویدئویی کنترلی عبارتند از: متخصص تحقیقات، سرایدار مرموز، رئیس عملیات و رئیس امنیت. یک سیستم هوش مصنوعی در بازی ویدیویی کنترلی تعبیه شده است که به بازیکنان کمک می کند تا با دشمنان خود تعامل داشته باشند که بر اساس موقعیت و سطح گیمرها متفاوت است. دشمنان در بازی‌های ویدیویی کنترلی عمدتاً عوامل انسانی هستند که از افراد دارای سلاح گرم تا انواع سلاح‌های سنگین را شامل می‌شوند. دشمنان در این بازی نیز دارای انواع مختلفی از قدرت ها هستند که غلبه بر آنها در طول بازی برای بازیکن بسیار چالش برانگیز است.

ویژگی های بازی Control Ultimate Edition

نقاط کنترل

هنگامی که بازیکن ماموریت اصلی را کامل می کند فرصتی برای کشف و برخورد با مناطقی به نام نقاط کنترل به دست می آورد. این نقاط کنترلی پس از شکست دادن دشمنان، قفل بازی را باز می کنند. نقاط کنترل توسط بازیکنان برای کمک به آنها برای سفر سریعتر و ذخیره امتیاز در طول بازی استفاده می شود.

هوش مصنوعی

گیم پلی بازی دارای بهترین سیستم هوش مصنوعی است که تعاملات و مکالمات بازیکنان با دشمنان خود را در محل خانه قدیمی کنترل می کند. Encounter Director همچنین به عنوان سیستم هوش مصنوعی در کنترل گیم پلی ویدیویی برای شناسایی دشمنان شناخته می شود که در نهایت بر اساس مکان و سطح بازیکن در خانه قدیمی سنجیده می شود. این گزینه عمدتاً توسط بازیکنانی که عوامل انسانی فدرال (FBC) هستند استفاده می شود.

Control.Ultimate.Edition.banner2

گرافیک و طراحی

بازی کنترل به دلیل طراحی شگفت انگیز و جدیدترین فناوری خود شناخته شده است. کارت‌های گرافیک RTX در این بازی پشتیبانی عمده‌ای از سخت‌افزار ray-tracing بازی ویدیویی Control Ultimate Edition را فراهم کرده‌اند. بازی به گونه ای طراحی شده است که بازیکن انگیزه ای برای یادگیری بازی داشته باشد. بازی ویدئویی کنترل به عنوان بازی سال انتخاب شد و همچنین چندین جایزه از جمله بهترین بازی ماجراجویی، بهترین داستان بازی، کارگردانی هنری  و موارد دیگر دریافت کرد. به گفته متاکریتیک، این بازی 85 امتیاز از 100 امتیاز را به دست آورد. خلاصه  این بازی برای غلبه بر خستگی می تواند شگفت انگیز باشد.

گیم پلی بازی Control Ultimate Edition

  این بازی ماجراجویی کامپیوتری در مکانی  در داخل قدیمی ترین خانه در شهر نیویورک  که مقر اداره فدرال FBC اتفاق می افتد. دفتر کنترل فدرال عمدتاً رویدادهای تغییر یافته جهان را بررسی می کند و افراد زیادی توسط اداره کنترل فدرال در حال کاوش در قلمروهای ماوراء طبیعی و تعریف قوانین فضا-زمان هستند. علاوه بر نقاط کنترل، بازیکن این فرصت را دارد که ماموریت های اضافی را باز کند که به بازیکن کمک می کند تا در طول بازی امتیاز بیشتری کسب کند. بازی همچنین دارای چیزی به نام پرتاب زباله ها است که به بازیکن در کنترل فعالیت های دشمنان کمک می کند.

Control.Ultimate.Edition.banner3

با کمک این ویژگی، بازیکن قادر خواهد بود تا دشمنان را به طور موقت به متحدان  تبدیل کند. آیا این ویژگی شگفت انگیز نیست؟ کنترل از گیم پلی کمی سخت نسبت به سایر بازی های اکشن تشکیل شده است. بنابراین، کاربران باید نکات و ترفندهای موثر و جدید را در بازی اعمال کنند. با این کار می توانند به راحتی Control Ultimate Edition را بدون مواجه شدن با مشکل زیادی بازی کنند. همه بازیکنان در این بازی قدرت، مهارت ها و توانایی های متفاوت خود را دارند. دانلود این بازی اکشن- ماجراجویی با داستان جذاب و  گرافیک و صدا گذاری عالی از سایت گیمباتو را از دست ندهید. گیمباتو وب سایتی معتبر برای دانلود بازی کامپیوتری بدون نیاز به فایل کرک و Patch می باشد.

نسخه Ultimate Edition – Update 2 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 1.87GB Download
دانلود بازی CONTROL: Ultimate Edition – v1.12 (Steam)-FitGirl:
توضیحات بیشتر: Includes 2 DLCs + Unlockers
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 202MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 1 جایزه بفتا
10 برنده و 21 نامزدی در مجموع

رده سنی:M -17
برای افراد زیر 17سال شایدمناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600X Intel Core i5-4690 / AMD FX 4350 CPU
NVIDIA GeForce GTX 1660/1060 / AMD Radeon RX 580 AMD | For Ray Tracing: GeForce RTX 2060 NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 280X VGA
16GB 8GB RAM
42GB 42GB HHD
Windows 10, 64-bit Windows 7, 64-bit OS
Version 12 Version 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی