logo.gamebato
بازی forest یک بازی ویدئویی در ژانر ترسناک اکشن و بقا است که داستان آن در در شبه‌ جزیره‌ ای دورافتاده با جنگل‌ های انبوه
امتیاز:
3.9/5
بازی forest یک بازی ویدئویی در ژانر ترسناک اکشن و بقا است که داستان آن در در شبه‌ جزیره‌ ای دورافتاده با جنگل‌ های انبوه اتفاق می‌ افتد جایی که

دانلود رایگان بازی The Forest برای پی سی

The Forest یا به فارسی جنگل یک بازی ویدئویی در ژانر ترسناک, اکشن و بقا است که توسط استدیو Endnight Games ساخته و منتشر شده است. بازی در شبه‌ جزیره‌ای دورافتاده با جنگل‌ های انبوه اتفاق می‌ افتد، جایی که شخصیت بازیکن اصلی Eric LeBlanc (اریک لبلانک) باید با هیولاهای آدم‌ خوار مبارزه کند، در حالی که به دنبال پسرش تیمی پس از سقوط هواپیما می‌گردد. این بازی دارای گیم‌ پلی غیرخطی در یک محیط جهان باز است که از منظر اول شخص، بدون ماموریت یا ماموریت مشخص انجام می‌ شود و به بازیکن قدرت می‌ دهد تا تصمیمات خود را برای بقا بگیرد. این بازی در آوریل 2018 برای مایکروسافت ویندوز و در نوامبر 2018 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این بازی یک موفقیت تجاری بود و تا پایان سال 2018 بیش از پنج میلیون نسخه فروخت. 

The Forest.BANNER1

در جنگل، گیمر کنترل Eric LeBlanc را در دست دارد و باید در یک شبه جزیره جنگلی در جستجوی پسرش تیمی پس از سقوط هواپیمای ویرانگر زنده بماند. بازیکن باید با ایجاد پناهگاه، سلاح و سایر ابزارهای بقا زنده بماند. ساکنان شبه جزیره، همراه با موجودات مختلف جنگلی، قبیله ای از جهش یافته های آدمخوار هستند که در روستاهای و در غارهای عمیق زیر شبه جزیره زندگی می کنند. در حالی که آنها لزوماً همیشه با بازیکن خصومت نمی کنند، رفتار معمول آنها به خصوص در طول شب پرخاشگرانه است.

با این حال، توسعه دهندگان می خواستند در این بازی ترسناک کامپیوتری گیمر این سوال را مطرح کند که آیا قبیله آدمخوار شبه جزیره دشمن بازیکن است یا برعکس. به عنوان مثال، زمانی که آدمخوارها برای اولین بار با بازیکن روبرو می شوند، ممکن است در حمله تردید کنند و در عوض بازیکن را از راه دور مشاهده کنند، سعی کنند از طریق شکلک ها با بازیکن ارتباط برقرار کنند و گشتی را در اطراف کمپ اصلی بازیکن بفرستند. در نبرد، آنها مرتباً سعی می کنند از یکدیگر در برابر آسیب محافظت کنند، مشعل ها را بردارند، بازیکن را محاصره کنند، پشت پوشش پنهان شوند، افراد قبایل زخمی را به محل امن بکشانند، فاصله آنها را حفظ کنند، از تصمیمات تاکتیکی استفاده کنند، بیش از حد در قلمرو ناشناخته قرار نگیرند، و گهگاه از ترس تسلیم شوند. آنها همچنین از آتش می ترسند و گاهی اوقات اگر آتش یا مشعل در نزدیکی وجود داشته باشد از نزدیک شدن به بازیکن خودداری می کنند. اگرچه هیچ ماموریت مشخصی وجود ندارد، یک نتیجه اختیاری برای بازی وجود دارد.

The Forest.BANNER2

همانطور که بازیکن در طول بازی پیشرفت می کند و غارهای زیر سطح جنگل را کاوش می کند، با جهش های عجیب و غریب فزاینده ای از جمله نوزادان تغییر شکل یافته و جهش یافته ها با چندین زائده اضافی روبرو می شود. این بازی کامپیوتری همچنین دارای یک چرخه روز و شب است که بازیکن می تواند پناهگاه و تله بسازد، حیوانات را شکار کند و در طول روز وسایل جمع آوری کند و در شب در برابر جهش یافته ها از خود دفاع کند.

The Forest.BANNER3

در بازی جنگل بازیکن دارای یک کتاب راهنمای بقا است که نویسندگان شخصیت‌ های قابل بازی حاوی نکات مفید و اطلاعات کلی در مورد بقا در طبیعت است. راهنمای بقا نیز بسیار مهم است زیرا به بازیکن اجازه می دهد تا نقشه هایی را برای ساختارهای مختلف قرار دهد که می تواند به بازیکن در بقای او کمک کند. بازیکن می تواند یک سازه خاص بسازد و سپس مکانی را برای قرار دادن آن سازه در جهان انتخاب کند. پس از قرار دادن نقشه، بازیکن باید منابع لازم مانند چوب، سنگ و … را جمع آوری کند تا ساختار خاص را تکمیل کند. بازیکن می تواند از میان سازه ها و ساختمان های مختلف در راهنمای بقا انتخاب کند. اینها شامل پناهگاه های اولیه بقا، کابین های چوبی، خانه های درختی، سکوهای درختی و همچنین سازه های طراحی شده سفارشی است که بازیکن می تواند آنها را از نظر اندازه، شکل و موقعیت تغییر دهد. گیمباتو به شما علاقمندان به این سبک از بازی های ویدئویی پیشنهاد می کند به هیچ وجه دانلود این بازی را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

دانلود بازی The Forest-CODEX با لینک مستقیم
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 144MB Download
اپدیت ها:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update.v1.05-CODEX 70MB Download
Update.v1.06-CODEX 260MB Download
Update.v1.07-CODEX 50MB Download
Update.v1.08-CODEX 1.3GB Download
Update.v1.09-CODEX 140MB Download
Update.v1.10-CODEX 450MB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

——————————————————————————————–

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:M-16
برای سنین زیر 16سال مناسب نیست.

دارای میانگین نمرات 83 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Quad Core Processor Intel Dual-Core 2.4 GHz CPU
NVIDIA GeForce GTX 560 NVIDIA GeForce 8800GT VGA
4GB RAM 4GB RAM RAM
5GB 5GB HHD
Windows 7 Windows 7 OS
DirectX: Version 9.0 DirectX: Version 9.0 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی