بازی forest یک بازی ویدئویی در ژانر ترسناک, اکشن و بقا است که داستان آن در در شبه‌ جزیره‌ ای دورافتاده با جنگل‌ های انبوه
بازی forest یک بازی ویدئویی در ژانر ترسناک, اکشن و بقا است که داستان آن در در شبه‌ جزیره‌ ای دورافتاده با جنگل‌ های انبوه اتفاق می‌ افتد، جایی که

دانلود رایگان بازی The Forest برای پی سی

The Forest یا به فارسی جنگل یک بازی ویدئویی در ژانر ترسناک, اکشن و بقا است که توسط استدیو Endnight Games ساخته و منتشر شده است. بازی در شبه‌ جزیره‌ای دورافتاده با جنگل‌ های انبوه اتفاق می‌ افتد، جایی که شخصیت بازیکن اصلی Eric LeBlanc (اریک لبلانک) باید با هیولاهای آدم‌ خوار مبارزه کند، در حالی که به دنبال پسرش تیمی پس از سقوط هواپیما می‌گردد. این بازی دارای گیم‌ پلی غیرخطی در یک محیط جهان باز است که از منظر اول شخص، بدون ماموریت یا ماموریت مشخص انجام می‌ شود و به بازیکن قدرت می‌ دهد تا تصمیمات خود را برای بقا بگیرد. این بازی در آوریل 2018 برای مایکروسافت ویندوز و در نوامبر 2018 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این بازی یک موفقیت تجاری بود و تا پایان سال 2018 بیش از پنج میلیون نسخه فروخت. 

The Forest.BANNER1

در جنگل، گیمر کنترل Eric LeBlanc را در دست دارد و باید در یک شبه جزیره جنگلی در جستجوی پسرش تیمی پس از سقوط هواپیمای ویرانگر زنده بماند. بازیکن باید با ایجاد پناهگاه، سلاح و سایر ابزارهای بقا زنده بماند. ساکنان شبه جزیره، همراه با موجودات مختلف جنگلی، قبیله ای از جهش یافته های آدمخوار هستند که در روستاهای و در غارهای عمیق زیر شبه جزیره زندگی می کنند. در حالی که آنها لزوماً همیشه با بازیکن خصومت نمی کنند، رفتار معمول آنها به خصوص در طول شب پرخاشگرانه است.

با این حال، توسعه دهندگان می خواستند در این بازی ترسناک کامپیوتری گیمر این سوال را مطرح کند که آیا قبیله آدمخوار شبه جزیره دشمن بازیکن است یا برعکس. به عنوان مثال، زمانی که آدمخوارها برای اولین بار با بازیکن روبرو می شوند، ممکن است در حمله تردید کنند و در عوض بازیکن را از راه دور مشاهده کنند، سعی کنند از طریق شکلک ها با بازیکن ارتباط برقرار کنند و گشتی را در اطراف کمپ اصلی بازیکن بفرستند. در نبرد، آنها مرتباً سعی می کنند از یکدیگر در برابر آسیب محافظت کنند، مشعل ها را بردارند، بازیکن را محاصره کنند، پشت پوشش پنهان شوند، افراد قبایل زخمی را به محل امن بکشانند، فاصله آنها را حفظ کنند، از تصمیمات تاکتیکی استفاده کنند، بیش از حد در قلمرو ناشناخته قرار نگیرند، و گهگاه از ترس تسلیم شوند. آنها همچنین از آتش می ترسند و گاهی اوقات اگر آتش یا مشعل در نزدیکی وجود داشته باشد از نزدیک شدن به بازیکن خودداری می کنند. اگرچه هیچ ماموریت مشخصی وجود ندارد، یک نتیجه اختیاری برای بازی وجود دارد.

The Forest.BANNER2

همانطور که بازیکن در طول بازی پیشرفت می کند و غارهای زیر سطح جنگل را کاوش می کند، با جهش های عجیب و غریب فزاینده ای از جمله نوزادان تغییر شکل یافته و جهش یافته ها با چندین زائده اضافی روبرو می شود. این بازی کامپیوتری همچنین دارای یک چرخه روز و شب است که بازیکن می تواند پناهگاه و تله بسازد، حیوانات را شکار کند و در طول روز وسایل جمع آوری کند و در شب در برابر جهش یافته ها از خود دفاع کند.

The Forest.BANNER3

در بازی جنگل بازیکن دارای یک کتاب راهنمای بقا است که نویسندگان شخصیت‌ های قابل بازی حاوی نکات مفید و اطلاعات کلی در مورد بقا در طبیعت است. راهنمای بقا نیز بسیار مهم است زیرا به بازیکن اجازه می دهد تا نقشه هایی را برای ساختارهای مختلف قرار دهد که می تواند به بازیکن در بقای او کمک کند. بازیکن می تواند یک سازه خاص بسازد و سپس مکانی را برای قرار دادن آن سازه در جهان انتخاب کند. پس از قرار دادن نقشه، بازیکن باید منابع لازم مانند چوب، سنگ و … را جمع آوری کند تا ساختار خاص را تکمیل کند. بازیکن می تواند از میان سازه ها و ساختمان های مختلف در راهنمای بقا انتخاب کند. اینها شامل پناهگاه های اولیه بقا، کابین های چوبی، خانه های درختی، سکوهای درختی و همچنین سازه های طراحی شده سفارشی است که بازیکن می تواند آنها را از نظر اندازه، شکل و موقعیت تغییر دهد. گیمباتو به شما علاقمندان به این سبک از بازی های ویدئویی پیشنهاد می کند به هیچ وجه دانلود این بازی را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی