logo.gamebato
Watch Dogs 2 یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال 2016 توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این دنباله
امتیاز:
3.9/5
Watch Dogs 2 یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال 2016 توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این دنباله سگ‌های نگهبان ۲۰۱۴ و دومین

بازی Watch Dogs 2 که در یک نسخه تخیلی از منطقه خلیج سان فرانسیسکو قرار دارد، از منظر سوم شخص بازی می‌شود و دنیای باز آن با پای پیاده یا با وسیله نقلیه توسط بازیکنان طی می‌شود. بازیکنان مارکوس هالووی، هکری را که با گروه هکری DedSec برای از بین بردن سیستم نظارت پیشرفته شهر به نام ctOS کار می کند، کنترل می کنند. راه‌های متعددی برای انجام ماموریت‌ها وجود دارد و هر تکلیف موفق تعداد فالوورهای DedSec را افزایش می‌دهد. بازی  در حالت چند نفره تعاونی امکان مبارزه انفرادی رقابتی و برقراری ارتباط با سایر بازیکنان را برای خنثی کردن بازیکنی که باعث خرابی می شود را فراهم می کند.

دانلود بازی Watch Dogs 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

یوبی‌سافت مونترال بازخورد بازیکنان را از بازی اول بررسی کرد تا ارزیابی کند که چه چیزی می‌تواند در Watch Dogs 2 بهبود یابد و با انجام سفرهای مکرر به کالیفرنیا، این تنظیمات مورد بررسی قرار گرفت. Ubisoft Reflections مسئول تعمیرات اساسی مکانیک رانندگی بود. از هکرهای واقعی برای تأیید اعتبار اسکریپت‌ها و مکانیک‌های بازی برای صحت و اعتبار استفاده شد و ارجاعات به هک‌تیویسم واقعی مانند اعتراض پروژه Chanology برای ساخت بازی از نو تخیل شد. این بازی به طور کلی با استقبال مثبت منتقدان مواجه شد که این بازی را به دلیل بهبود در بازی Watch Dogs در زمینه هایی مانند هک، تنظیمات، شخصیت ها و رانندگی تحسین کردند.با این حال، تناقضات شخصیت، سلاح گرم، و مسائل فنی مکرر – که بعداً اصلاح شد – به عنوان نقص ذکر شدند. Watch Dogs 2 تا مارس 2020 بیش از 10 میلیون نسخه فروخته بود. برای این مجموعه بازی ها دنباله‌ای به نام Watch Dogs: Legion در ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شد. 

دانلود بازی Watch Dogs 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Watch Dogs 2 مانند بازی قبلی خود یک بازی اکشن ماجراجویی با عناصر مخفیانه است و از منظر سوم شخص در نقش مارکوس هالووی، یک هکر جوان بازی می شود. این بازی دارای یک جهان باز است که در یک نسخه داستانی از منطقه خلیج سان فرانسیسکو اتفاق می‌افتد، منطقه‌ای که بیش از دو برابر فضای شیکاگولند از Watch Dogs وسعت دارد. از چهار منطقه مختلف تشکیل شده است: سانفرانسیسکو، اوکلند، مارین و دره سیلیکون.بازیکنان می‌توانند با پای پیاده یا با وسایل نقلیه مختلفی که در بازی ارائه می‌شوند مانند ماشین‌ها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، تله‌کابین، موتورسیکلت‌ها، چهارچرخه‌ها و قایق‌ها در دنیای بازی حرکت کنند. برای تجربه این دنیای متفاوت و پر حادثه می تونید این بازی خوش ساخت رو همین حالا به صورت رایگان از وبسایت گیمباتو دانلود کرده و از انجام اون ساعت ها لذت ببرید.

دانلود بازی Watch Dogs 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی