جنگ بین سیارات تمام شدنی نیست. سفینه خود را روشن کنید و به سیارات مختلف سفر کرده تا بتوانید در مبارزه های گوناگون شرکت کنید.
جنگ بین سیارات تمام شدنی نیست. سفینه خود را روشن کنید و به سیارات مختلف سفر کرده تا بتوانید در مبارزه های گوناگون شرکت کنید. خط داستانی سری سه گانه

دانلود بازی Star Wars Battlefront برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Star Wars Battlefront داستان سه گانه اصلی را در یک بازی تجربه کنید. بر خلاف قسمت های دیگر سری بازی های Star Wars این قسمت خط داستانی خاصی مختص به خود ندارد و شما میتوانید داستان سه گانه اصلی را در این بازی با جزئیات بیشتر و طراحی های دقیق تر تجربه کنید. به سیارات مختلف سفر کرده و با اسلحه های پیشرفته، دشمنانتان را نابود کنید. آماده جنگی پر هیجان باشید!

دانلود بازی Star Wars Battlefront برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اکشن کامپیوتری Star Wars Battlefront با ترکیب زمان آینده و جنگ بین سیاره ای تجربه ای محنصر به فرد برای شما به همراه خواهد داشت. در این بازی شما میتوانید به سیارات مختلف سفر کنید، کنترل وسیله های نقلیه مختلف را به دست بگیرید، اسلحه های پیشرفته و مخصوص خود را داشته باشید و به مبارزه بپردازید. در جنگ های مختلف از جمله Hoth ،Endor و Tatooine شرکت کنید تا تجربه سری های قبل بازی برایتان بسیار واقع گرایانه تر بازسازی شوند. 

دانلود بازی Star Wars Battlefront برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Star Wars Battlefront یک بازی استراتژیک کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی DICE ساخته و در سال 2015 توسط شرکت محبوب و معروف Electronic Arts به صنعت بازی عرضه شده است. اگر میخواهید حسی متفاوت از بازی های جنگ بین سیاره ای درک کنید همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Star Wars Battlefront برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-54931-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs12/Star.Wars.Battlefront/Star.Wars.Battlefront.Trailer.mp4' ></span>»

  1. سلام خسته نباشید بازی که قرار دادین کرک نشدس کرک جدا هم برای دانلود قرار ندادین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی