logo.gamebato
Mass Effect 2 داستان این بازی در مورد فرمانده شپرد است که از دسته انسان های سرباز نخبه محسوب می شود. به او محول می شود که یک تیم از سراسر کهکشان تهیه کند و میزان وفاداری آنها را برای مبارزه با دشمنان بسنجد.
امتیاز:
3.9/5
Mass Effect 2 داستان این بازی در مورد فرمانده شپرد است که از دسته انسان های سرباز نخبه محسوب می شود. به او محول می شود که یک تیم از سراسر کهکشان تهیه کند و میزان وفاداری آنها را برای مبارزه با دشمنان بسنجد.

دانلود بازی Mass Effect 2 Legendary Edition برای کامپیوتر

Mass Effect 2 Legendary Edition دومین قسمت از کل مجموعه بازی و دنباله سری اصلی Mass Effect است که سازندگان این بازی گیم پلی متنوع و شامل عناصری از جمله ویژگی تیراندازی سوم شخص را در خود جای داده اند که تاثیر زیادی بر تجربه کلی بازی گذاشته است. این بازی بسیار جالب است زیرا دارای ویژگی ها و فناوری های پیشرفته ای است که به طرق مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. داستان این بازی در مورد فرمانده شپرد است که از دسته انسان های سرباز نخبه محسوب می شود. به او محول می شود که یک تیم از سراسر کهکشان تهیه کند و میزان وفاداری آنها را برای مبارزه با دشمنان بسنجد.

Mass.Effect.2.Legendary.Edition.banner3

Mass Effect 2 Legendary Edition یک بازی تک نفره است که در آن ظاهر فرمانده، جنسیت، آموزش رزمی، نام و سابقه نظامی  قبل از شروع بازی تعیین می شود.  همچنین به بازیکن این امکان داده می شود که بازی را با یک شخصیت جدید شروع کند تا گیم پلی جذاب تر شود. مکانی که بازی در آن انجام می شود کهکشانی است که به کهکشان راه شیری معروف است و بازیکن می تواند نقشه کهکشان را کاوش کند. تقریباً تمام ماموریت‌های این بازی شامل مأموریت‌های خاصی می‌شود که در آن‌ها باید با تعامل با چندین شخصیت غیربازیکن، بازی را با پیش ببرید.

چیزی که در این بازی اکشن کامپیوتری و نقش آفرینی جالب‌ است این است که بازیکن فرصتی برای انتخاب شخصیت‌های مختلف به ویژه در زمان‌های مختلف را به دست می‌آورد. همانطور که بازیکن پیشرفت می کند، مکان های مختلف را کاوش می کند، همچنین فرصتی برای تبدیل شدن به یک عضو جدید از یک تیم جدید را خواهید داشت. این به نوبه خود به او امتیاز تجربه بیشتری می دهد و به او کمک می کند تا ماموریت های بیشتر و بیشتری را انجام دهد. اگر بازیکن تجربه بیشتری در بازی به دست آورد، چیزی به نام “سطح بالا” وجود دارد که به بازیکن جایزه ای ارائه می دهد که می تواند برای توسعه قدرت های بیشتر کماندو و اعضای تیم استفاده شود.

Mass.Effect.2.Legendary.Edition.banner2

ویژگی های بازی Mass Effect 2 Legendary Edition که آن را جذاب تر می کند

  منابع متعدد

به بازیکنان منابع زیادی برای پیشرفت بازی ارائه می شود. به عنوان مثال، به او یک کشتی برای سفر در فضا پیشنهاد می شود تا به او کمک کند تا با اعضای تیم خود تعامل داشته باشد، به سیارات مختلف سفر کند و موارد دیگر. این منابع به بازیکن کمک می کند تا با انجام مطالعات پیش زمینه مختلف، ماموریت های خود را ارتقا دهد و بتواند ظرفیت سوخت سفینه فضایی را افزایش دهد.

ماموریت های رزمی

Mass Effect 2 Legendary Edition ماموریت های مبارزه ای چالش برانگیز را به بازیکن ارائه می دهد که به آنها کمک می کند تا تجربه بازی بسیار خوبی داشته باشند. تقریباً تمام نقل قول هایی که در بازی Mass Effect 2 Legendary Edition  وجود دارد در آن از بازیکن خواسته می شود تا با بازیکنان مختلف برای انجام ماموریت تعامل داشته باشد. هر بار که بازیکنی یک ماموریت رزمی را انتخاب می کند به نوبه خود به او کمک می کند تا امتیازات خود را در بازی افزایش دهد. هنگامی که بازیکن ماموریت های رزمی را کامل کرد، به بازیکن امتیاز جایزه تعلق می گیرد.

Mass.Effect.2.Legendary.Edition.banner1

مجموعه ای متفاوت از سلاح ها

گیم پلی بازی حالت متفاوتی از سلاح ها و قدرت ها را به بازیکن ارائه می دهد که به بازیکن در ماموریت مبارزه کمک می کند. بازیکن همچنین می تواند از تفنگ هایی مانند تفنگ های تک تیرانداز استفاده کند. بازی انواع مختلفی از سلاح ها را به بازیکن ارائه می دهد که بازیکن می تواند سلاح ها را انتخاب کند. در این بازی بازیکنان در سطوح مختلف می توانند بر اساس قابلیت هایی که دارند از سلاح های مختلفی استفاده کنند.

ماموریت ها

این بازی به بازیکنان ماموریت های مختلفی را برای کشف کهکشان ارائه می دهد. محل بازی کهکشان راه شیری است که در قرن بیست و دوم اتفاق می افتد. این بازی دارای ماموریت های شگفت انگیزی است که بسیار جالب هستند و بازیکن را در طول بازی درگیر می کند.

در مجموع، این بازی به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته در بازی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است. Mass Effect 2  را حتی بازیکنان آماتور نیز می توانند بازی کنند. اگر شما هم به بازی های اکشن و ماجراجویی علاقه مند هستید این بازی کامپیوتری را از دست ندهید.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 1.3GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 1 جایزه بفتا
16 برنده و 32 نامزدی در مجموع

رده سنی:M -17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.6+ GHz Cure 2 Duo Intel or equivalent AMD CPU 1.8GHz Intel Core 2 Duo or equivalent AMD CPU CPU
ATI Radeon HD 2900 XT, NVIDIA GeForce 8800 GT, or better recommended 256MB (with Pixel Shader 3.0 support) VGA
2 GB RAM 1 GB RAM for Windows XP / 2 GB RAM for Windows Vista and Windows 7 RAM
15 GB 15 GB HHD
Windows XP SP3 / Windows Vista SP1 / Windows 7 Windows XP SP3 / Windows Vista SP1 / Windows 7 OS
DirectX 9.0c compatible DirectX 9.0c compatible Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی