logo.gamebato
بازی Mass Effect Legendary Edition در ژانر اکشن, نقش آفرینی و تلفیقی از شوتر سوم شخص با عناصر نقش آفرینی است. داستان بازی در سال 2183 میلادی اتفاق می افتد. در این بازی گیمر نقش فرمانده شپرد را بر عهده دارد و باید با سفینه فضایی در کهکشان راه شیری به دنبال اکتشافات جدیدی باشد. شپرد برای نجات بشریت باید با Saren خیانتکار و ارتش مرگبارش مبارزه کند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Mass Effect Legendary Edition در ژانر اکشن, نقش آفرینی و تلفیقی از شوتر سوم شخص با عناصر نقش آفرینی است. داستان بازی در سال 2183 میلادی اتفاق می افتد. در این بازی گیمر نقش فرمانده شپرد را بر عهده دارد و باید با سفینه فضایی در کهکشان راه شیری به دنبال اکتشافات جدیدی باشد. شپرد برای نجات بشریت باید با Saren خیانتکار و ارتش مرگبارش مبارزه کند.

دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition برای کامپیوتر

Mass Effect Legendary Edition مجموعه ای از بازی های ویدئویی در ژانر اکشن, نقش آفرینی می باشد که جزو سه گانه Mass Effect به شمار می آید, این بازی اکشن کامپیوتر توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. هر سه نسخه بازی با پیشرفت‌ های بصری، پیشرفت‌ های فنی و تنظیمات گیم‌ پلی بازسازی شدند. بازی Mass Effect، اولین بازی از این سه گانه، ارتقا های گسترده تری نسبت به همتایان خود دریافت کرد، به ویژه در زمینه گرافیک، مکانیک جنگی، جابجایی وسیله نقلیه و زمان بارگذاری.

دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition برای PC | گیمباتو

توسعه نسخه افسانه ای در سال 2019 با مدیریت مک والترز آغاز شد که قبلاً به عنوان نویسنده اصلی بازی Mass Effect 2 و Mass Effect 3 فعالیت می کرد. BioWare تصمیم گرفت برای حفظ نسخه اصلی پروژه را به عنوان یک ریمستر و در مقابل بازسازی قرار دهد. تجربه سه گانه مجموعه در 7 نوامبر 2020 اعلام شد و در 14 مه 2021 برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. این نسخه از بازی اکشن میس افکت در بریتانیا پرفروش‌ ترین بازی در طول هفته انتشارش بود که بیشتر به دلیل فروش دیجیتالی بود. همچنین در طول هفته انتشار، نسخه رایانه شخصی بازی بیش از 59000 بازیکن همزمان در Steam داشت که بالاترین تعداد بازیکنان همزمان تا به امروز برای عنوان BioWare بود.

دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition برای PC | گیمباتو

این مجموعه همچنین شامل تقریباً تمام محتوای قابل دانلود تک نفره (DLC) است که در ابتدا برای هر بازی منتشر شده بود، مانند سلاح های تبلیغاتی، زره ها و بسته ها. نقش فرمانده شپرد، یک سرباز انسانی نخبه که باید جامعه کهکشانی را در برابر یک نژاد ماشینی بسیار پیشرفته از کشتی‌ های ستاره‌ ای مصنوعی-آلی معروف به Reaper متحد کند. شپرد یک شخصیت قابل تنظیم است که جنسیت، ظاهر، سابقه نظامی، آموزش رزمی و نام کوچک آن توسط بازیکن تعیین می شود. در طول هر بازی، بازیکن انتخاب‌ هایی را انجام می‌ دهد که می‌ تواند به طرق مختلف بر داستان تأثیر بگذارد، از جمله پیامدهایی که می‌ توانند از طریق سه‌ گانه به پیش ببرند.

هر سه عنوان برای Legendary Edition بازسازی شدند که شامل بافت های به روز شده، سایه زن ها، مدل ها، جلوه ها و ویژگی های فنی می شود. بازی‌ ها همچنین در وضوح‌ شفاف تر و فریم‌ های بالاتر نسبت به همتایان اصلی خود اجرا می‌ شوند. این مجموعه به بازیکنان اجازه می‌ دهد تا هر سه عنوان را از یک منو و یک شخصیت‌ ساز جهانی که شامل گزینه‌ های سفارشی‌ سازی برای هر سه بازی است، شروع کنند. مدل پیش‌ فرض Commander Shepard از Mass Effect 3 که قبلاً در قسمت‌ های قبلی در دسترس نبود، اکنون در سه‌ گانه قابل استفاده است. ورودی‌ های دوم و سوم دارای گیم‌ پلی مشابه با نسخه‌ های اصلی خود هستند، اما برخی تنظیمات را دریافت کرده‌ اند، مانند متعادل‌ سازی مجدد سیستم “آمادگی کهکشانی” از Mass Effect 3. همچنین برای هر بازی حالت عکسی جدید است که به بازیکنان اجازه می‌ دهد تا اسکرین‌ شات‌ های قابل تنظیم درون بازی بگیرند.

دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition برای PC | گیمباتو

اولین سری بازی کامپیوتر Mass Effect ارتقاهای گسترده تری نسبت به همتایان خود دریافت کرده است. این بازی شامل به‌ روزرسانی‌ های بصری اضافی، مانند افزودن افکت‌ های دود و نور حجمی به سطوح خاص و اسکای‌ باکس‌ های اصلاح‌ شده است. مبارزات در تلاشی برای احساس سازگاری بیشتر با دنباله‌ ها، از جمله دستیار هدف بهبود یافته با قفل های بازی، دکمه‌ ی غوغا اختصاصی، سلاح‌ های متعادل‌ شده، و هوش مصنوعی دشمن و جوخه باهوش‌ تر به‌روزرسانی شده است. برخی از رویارویی‌ های رئیس به منظور احساس ناامیدی کمتر، تنظیماتی را دریافت کرده‌اند، مانند سطوح گسترده‌ تر و ذخیره خودکار مکرر. Mako که یک وسیله نقلیه تمام زمینی است که عمدتاً توسط بازیکن برای پیمایش استفاده می شود، افزایش سرعت و فیزیک به روز شده را دریافت کرده است. هم اکنون می توانید لینک دانلود رایگان این بازی را از سایت گیمباتو دریافت کنید.

کرک نسخه FLT به صورت جداگانه:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
کرک 23MB Download
نسخه FLT
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 2GB Download
19 2GB Download
20 2GB Download
21 2GB Download
22 2GB Download
23 2GB Download
24 2GB Download
25 2GB Download
26 2GB Download
27 2GB Download
28 2GB Download
29 2GB Download
30 2GB Download
31 2GB Download
32 2GB Download
33 2GB Download
34 2GB Download
35 2GB Download
36 2GB Download
37 2GB Download
38 2GB Download
39 2GB Download
40 2GB Download
41 2GB Download
42 2GB Download
43 2GB Download
44 1.69GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
1بار برنده بازی

رده سنی:M-16
برای افراد زیر 16سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-7700 or AMD Ryzen 7 3700X Intel Core i5 3570 or AMD FX-8350 CPU
GPU: NVIDIA GTX 1070 / RTX 200, Radeon Vega 56, GPU RAM: 4 GB Video Memory GPU: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X GPU RAM: 2 GB Video Memory VGA
16GB RAM 8GB RAM RAM
120GB 120GB HHD
64bit Windows 10 64bit Windows 10 OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی